  • Data: 2010-05-25 14:15:39
    Temat: Re: Lodowka samochodowa...
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Axel pisze:

    > Kupowal ktos ostatnio i jest zadowolony (albo nie - to tez chetnie sie
    > dowiem)?
    > Bo pojawilo sie sporo ciekawych ofert i chetnie bym sie dowiedzial o
    > kokretnych modelach czegos wiecej, niz jest w opisie fabrycznym.

    Poszukaj na necie test lodówek był w autoświecie chyba. Średnio z niego
    coś wynika, ale podany przez Ciebie niżej model chyba był.
    Kiedyś w Feuvercei widziałem chłodziarki Campingaz. Firma raczej nie od
    wczoraj robi sprzęt turystyczny, a cena jednego z modeli to było chyba ok
    170/180 zł - czyli niewiele więcej niż marketowe.

    Zabij mnie, ale nie pamiętam czy miała 12/230. Warto to mieć, bo nocując
    np. na campingu będziesz mógł podpiąć ją do produ innego niż akumulator.

    --
    Piotr Czyż