  • Data: 2019-12-14 08:50:06
    Temat: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2019 o 12:00, Budzik pisze:

    > Ale tez nie taki czesty. Mysle ze tez promil.

    Myślę, że masz rację - to daje kilku(nastu) dziennie na przeciętnej
    dużej ulicy.

    > Wariactwo.

    Czemu uważasz, że jak wymusisz pierwszeńtwo to fakt, że jesteś domyślnie
    winnym to wariactwo? Bo jak dla mnie to normalna kolej rzeczy.

    > Nie wiem kto tak pisał ale chyba zbyt wielu ich nie było (Zenek?).
    > Jeżeli tylko on to... nie mam wiecej pytań :)

    Nie - więcej - z pamięci to tomN, podejrzewam, że koń i jeszcze paru -
    jak chcesz to przeczytaj jeszcze raz wątek.

    > Ale ty chcesz ich jeszcze bardziej zwolnic z tego uwazania!

    Nie chcę.

    > Pierdolisz.
    > Praktycznie nie spotykam takich sytuacji. Własciwie trudno mi sobie
    > takowa przypomniec.

    Niestety nie pierdolę. >> Ale jest w tym nadreprezentacja starszych
    osób. A one z definicji

    > Możliwe. Naprawde w statystykach starsze osoby czesciej ulegaja
    > potraceniu?
    Prawdę mówiąc nei sprawdzałem, ale co chwila komuś staruszkowie
    wtargiwują, co powoduje że uważam, że intstytucja "wtargnięcia" jest
    nadużywana.

    > Ale przeciez o niedowidzacych napisałem juz ze;
    > - maja przerabane
    > - gdybym był niedowidzacy to kupiłbym podswietlana biała laske!
    To na starość bajlepiej z domu nie wychodz, bo będziesz płynność ruchu
    zaburzał.
    > I jak tu potem ludzi winic.
    > Ona za kierownica widzi ciebie i ma tak samo ;-DDD
    Co ciekawe na ogół on.

    > Jeszcze raz powtorze: nie rozciagaj pogladów Zenka jako cos ogólnego.
    > Zreszte Zenek akurat w tym przypadku mysle ze jak to on pisze z duzą
    > przesada a tak na codzien to jednak pieszych nie rozjezdza jak na klakson
    > nie zareaguja.
    TomN, kon i jeszcze paru innych, co uważają, że jak pieszy wejdzie i on
    musi zdjąć nogę z gazu to "pieszy wymusił".

    > Np własnie wsrod gotujacych wode :)
    > Albo wsrod wiercacych w scianie, wchodzacych na drabine etc.
    Aha. No to przesrane. I to przez pierwszeństwo pieszych?

    > Tomkowi chodzi o to ze ludzi trzeba uczyc myslec a nie ich od tego
    > odzwyczajac.

    W takim razie trzeba ich uczyć przechodzić na czerwonym. Zielone jest
    niebezpieczne - pierwszeństwo majom i nie myślom!

    BTW - przecież przechodzenia na przejściu teraz w sumie niczym nie różni
    się od przechodzenia na czerwonym. Możesz jak nic nie jedzie. Więc skoro
    jest takie bezpieczne i odpowiedzialne, to czemu kurwa za przejście poza
    przejściem lub na czerownym są mandaty? No mądrale? ;)

    --
    Shrek