  • Data: 2019-12-14 17:00:00
    Temat: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Z jakiegoś powodu mamy o połowę więcej trupów niż reszta. Kiedyś
    > tłumaczono to złymi drogami, teraz złymi pieszymi... Nie - na pewno
    > nie chodzi o kierowców;)

    Moze powodem jest własnie to ze w innych krajach uczy sie ludzi myslec?
    (patrz przechodzenie wtedy kiedy nic nie jedzie niezaleznie od koloru
    swiatła...)
    No dobra, troche juz trolluje. ;-P

    > No właśnie z nieustąpieniem pierwszeństwa zasadniczo tak jest. Jak
    > nie masz naprawdę dobrych argumentów to jesteś automatycznie winny i
    > nie ma w tym co do zasady żadnego wariactwa.

    No to wjedz komus w bok, zwłaszcza przy niewielkiej predkosci a sie
    zdziwisz...

    > Twierdzisz, że piesi się celowo rzucają pod koła? No więc pominąłeś
    > kawałek mojej wypowiedzi. Jak masz dowód, że zrobił to celowo i nie
    > mogłeś nijak się tego spodziwać, to oczywiście sprawa wygląda
    > inaczej.

    Nie, nie twierdze.
    Twierdze ze wariactwa z kamerkami juz nie powstrzymamy.

> [...]
    > czwarty uczestniczący w tamtym wątku próbował obdzielić winą również
    > kierowcę który się zatrzymał i pieszego który nie przewidział, że
    > można zapierdalać powyżej 100 i omijać na przejściach zmieniając
    > pasy. A tu jest ponoć elita.

    > A kto powiedział, że tego nie robię? Obecnie to żona głównie jeździ,
    > bo do pracy mam szybciej metrem.

    > Na tej nieszczęsnej sokratesa to niestety była norma. Nie bez powodu
    > wszycy mówili, że to kwestia czasu. Jak masz dwa pasy to
    > wyprzedzanie bezpośrenio przed jest niestety normą a omijanie też

    Ale tam były dwa pasy do jazdy w jednym kierunku?
    No to zdaje sie ze nie powinno byc przejscia bez swiateł...?

    > Najsztubowi na przykład wtargnęła staruszka i to tak skutecznie, że
    > jadąc 20 nie zdążył zahamować.
    >
    > http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,W
    ypadki-drogowe-ra
    > porty-roczne.html
    >
    > strona 46 - 60+ lat 35,5%.
    >
    > z tego:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Ludno%C5%9B%C4%87_Pols
    ki#Struktura_p%C5
    > %82ci_i_wieku[36][37]
    >
    > wynika, że osób 60+ jest 17,7%. Czyli w kategorii pieszych ginie ich
    > dwa razy tyle co wynika z ilości w społeczeństwie. Ile na pasch? Nie
    > przypuszczam, żeby jakoś inaczej niż ogólnie.

    No to rzeczywiście maja przerabane i to nawet nie jest potrzebne
    niedowidzenie.

    :-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie