  • Data: 2019-12-13 12:00:03
    Temat: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Czyli to promil problemu:P

    A myslisz ze wiecej niz jeden na tysiac kierowców jest zagrozeniem dla
    pieszych?

    > No niewielu. Ale 100@50 to nie taki rzadki widok.

    Ale tez nie taki czesty. Mysle ze tez promil.

    > To, że jeden z drugim nie pierdolili by po fakcie, że im pieszy
    > wtarnął. Sprawa prosta - pierdolnołeś pieszego na przejściu jak nie
    > masz naprawdę mocnych argumentów w postaci nagrania, że nijak nie
    > mogłeś się tego spodziewać - twoja wina. No to wtedy będziesz się
    > spodziewać.

    Wariactwo. Ale zdecydowanie napedzi jeszcze bardziej sprzedaz kamerek.
    Zreszta, jeżeli ktos wyprzedza na pasach teraz to raczej nic nie zmieni w
    swoim zachowaniu.
    Ergo - uprzykrzy sie zycie tym normalnym a ci niebezpieczni nadal beda
    niebezpieczni.

    > Nie przesadzam. Przecież ciągle padają stwierdzenia, że jasne
    > pierwszeństwo na przejściu jest niebezpieczne bo pieszy będzie
    > uważać, że są dzięki temu bezpieczni. No więc niepojebani kierowcy
    > też są niebezpieczni - piesi przyzwyczajają się, że jest normalnie i
    > nieszczęście gotowe. Ba - nie jeden kretyn pisał tu, że za wypadek z
    > idiotą w BMW odpowiada ten normalny co się zatrzymał.

    Nie wiem kto tak pisał ale chyba zbyt wielu ich nie było (Zenek?).
    Jeżeli tylko on to... nie mam wiecej pytań :)

    > Jasne że niech uważają.

    Ale ty chcesz ich jeszcze bardziej zwolnic z tego uwazania!
    A juz teraz imo jest tu wiele do zrobienia.

    > Gdyby nie to, że wyprzedzanie a nawet omijanie na przejściach jest
    > nagminne...

    Pierdolisz.
    Praktycznie nie spotykam takich sytuacji. Własciwie trudno mi sobie
    takowa przypomniec.

    > No widzisz. Ja nie musiałem (z jednym wyjątkiem, gdzie nie przyszło
    > mi do głowy obwiniać innych i dziękuję pieszemu że był mądrzejszy
    > ode mnie).

    Nie chodzi o to czy musisz tylko o to jak oceniasz wtargniecie.

    > Serio serio. Jeśli ABS działał przed przejściem to tylko dlatego, że
    > śnieg leżał i była to "standardowa procedura". No i raz na moto, ale
    > jak pisałem to moja głupota.

    Ale ja nie mowie o sytuacji na pasach tylko ogolnie o sytuacji w
    samochodzie.
    A to ze ktos zle zmienił pas, zle ocenił odległosc, po prostu sie zagapił
    i musiałes wykonac manewr "awaryjny" w mniejszym lub wiekszym tego słowa
    znaczeniu.

    > Myśalałem, że rozmawiamy o przejściach. No tak to parę razy się
    > zdarzyło. I jedna gleba na moto.

    > Ale jest w tym nadreprezentacja starszych osób. A one z definicji
    > skoczne nie są. Bardziej obstawiam, że słabo widzą i spotykają zenka
    > na przejściu...

    Możliwe. Naprawde w statystykach starsze osoby czesciej ulegaja
    potraceniu?

    > Rozmawiamy o osobie niedowidzącej...

    Ale przeciez o niedowidzacych napisałem juz ze;
    - maja przerabane
    - gdybym był niedowidzacy to kupiłbym podswietlana biała laske!

    > No i kontakt nie zawsze się
    > sprawdza. Kilka razy po nawiązaniu kontaktu wzrokowego nawiązałbym
    > fizyczny;)

    I jak tu potem ludzi winic.
    Ona za kierownica widzi ciebie i ma tak samo ;-DDD

    > Chyba nie czytałeś tutejszych mondrali - klaksonem chujów co się
    > wpierdalajom!

    Jeszcze raz powtorze: nie rozciagaj pogladów Zenka jako cos ogólnego.
    Zreszte Zenek akurat w tym przypadku mysle ze jak to on pisze z duzą
    przesada a tak na codzien to jednak pieszych nie rozjezdza jak na klakson
    nie zareaguja.

    > To streść. Bo nie widzę w wywodzie Tomka gdzie te nadmiarowe trupy
    > miałby powstać w innych miejscach (skoro wśtód pieszych spadają)

    Np własnie wsrod gotujacych wode :)
    Albo wsrod wiercacych w scianie, wchodzacych na drabine etc.
    Tomkowi chodzi o to ze ludzi trzeba uczyc myslec a nie ich od tego
    odzwyczajac.

    > No to jedno z głowy;)

    uff :)

    --