-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.unit0.net!border1.nntp.ams1.gigane
ws.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5deeaba5$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <qsndvm$oiu$1@dont-email.me>
<5def4a18$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5deffe1f$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5df100e4$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5df1d17c$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5df2935e$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5df2b362$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Sat, 14 Dec 2019 08:50:06 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 102
Message-ID: <5df4942d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1576309805 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 524 83.142.196.21:9071
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668300
[ ukryj nagłówki ]W dniu 13.12.2019 o 12:00, Budzik pisze:
>>> Ilu widujesz takich latajacych 130 po miescie?
>>
>> No niewielu. Ale 100@50 to nie taki rzadki widok.
>>
> Ale tez nie taki czesty. Mysle ze tez promil.
Myślę, że masz rację - to daje kilku(nastu) dziennie na przeciętnej
dużej ulicy.
>> To, że jeden z drugim nie pierdolili by po fakcie, że im pieszy
>> wtarnął. Sprawa prosta - pierdolnołeś pieszego na przejściu jak nie
>> masz naprawdę mocnych argumentów w postaci nagrania, że nijak nie
>> mogłeś się tego spodziewać - twoja wina. No to wtedy będziesz się
>> spodziewać.
>
> Wariactwo.
Czemu uważasz, że jak wymusisz pierwszeńtwo to fakt, że jesteś domyślnie
winnym to wariactwo? Bo jak dla mnie to normalna kolej rzeczy.
>> Nie przesadzam. Przecież ciągle padają stwierdzenia, że jasne
>> pierwszeństwo na przejściu jest niebezpieczne bo pieszy będzie
>> uważać, że są dzięki temu bezpieczni. No więc niepojebani kierowcy
>> też są niebezpieczni - piesi przyzwyczajają się, że jest normalnie i
>> nieszczęście gotowe. Ba - nie jeden kretyn pisał tu, że za wypadek z
>> idiotą w BMW odpowiada ten normalny co się zatrzymał.
>>
> Nie wiem kto tak pisał ale chyba zbyt wielu ich nie było (Zenek?).
> Jeżeli tylko on to... nie mam wiecej pytań :)
Nie - więcej - z pamięci to tomN, podejrzewam, że koń i jeszcze paru -
jak chcesz to przeczytaj jeszcze raz wątek.
>>> Pieszy niech uwazaja na tych co jezdza normalnie chociaz moze
>>> czasem za szybko, czasem za mało uwaznie etc.
>>
>> Jasne że niech uważają.
>>
> Ale ty chcesz ich jeszcze bardziej zwolnic z tego uwazania!
Nie chcę.
>> Gdyby nie to, że wyprzedzanie a nawet omijanie na przejściach jest
>> nagminne...
>>
> Pierdolisz.
> Praktycznie nie spotykam takich sytuacji. Własciwie trudno mi sobie
> takowa przypomniec.
Niestety nie pierdolę. >> Ale jest w tym nadreprezentacja starszych
osób. A one z definicji
>> skoczne nie są. Bardziej obstawiam, że słabo widzą i spotykają zenka
>> na przejściu...
>>
> Możliwe. Naprawde w statystykach starsze osoby czesciej ulegaja
> potraceniu?
Prawdę mówiąc nei sprawdzałem, ale co chwila komuś staruszkowie
wtargiwują, co powoduje że uważam, że intstytucja "wtargnięcia" jest
nadużywana.
>> Rozmawiamy o osobie niedowidzącej...
>
> Ale przeciez o niedowidzacych napisałem juz ze;
> - maja przerabane
> - gdybym był niedowidzacy to kupiłbym podswietlana biała laske!
To na starość bajlepiej z domu nie wychodz, bo będziesz płynność ruchu
zaburzał.
> I jak tu potem ludzi winic.
> Ona za kierownica widzi ciebie i ma tak samo ;-DDD
Co ciekawe na ogół on.
>> Chyba nie czytałeś tutejszych mondrali - klaksonem chujów co się
>> wpierdalajom!
>>
> Jeszcze raz powtorze: nie rozciagaj pogladów Zenka jako cos ogólnego.
> Zreszte Zenek akurat w tym przypadku mysle ze jak to on pisze z duzą
> przesada a tak na codzien to jednak pieszych nie rozjezdza jak na klakson
> nie zareaguja.
TomN, kon i jeszcze paru innych, co uważają, że jak pieszy wejdzie i on
musi zdjąć nogę z gazu to "pieszy wymusił".
>> To streść. Bo nie widzę w wywodzie Tomka gdzie te nadmiarowe trupy
>> miałby powstać w innych miejscach (skoro wśtód pieszych spadają)
>>
> Np własnie wsrod gotujacych wode :)
> Albo wsrod wiercacych w scianie, wchodzacych na drabine etc.
Aha. No to przesrane. I to przez pierwszeństwo pieszych?
> Tomkowi chodzi o to ze ludzi trzeba uczyc myslec a nie ich od tego
> odzwyczajac.
W takim razie trzeba ich uczyć przechodzić na czerwonym. Zielone jest
niebezpieczne - pierwszeństwo majom i nie myślom!
BTW - przecież przechodzenia na przejściu teraz w sumie niczym nie różni
się od przechodzenia na czerwonym. Możesz jak nic nie jedzie. Więc skoro
jest takie bezpieczne i odpowiedzialne, to czemu kurwa za przejście poza
przejściem lub na czerownym są mandaty? No mądrale? ;)
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 14.12.19 14:39 Budzik
- 14.12.19 15:56 Shrek
- 14.12.19 17:00 Budzik
- 14.12.19 19:08 Uncle Pete
- 14.12.19 22:14 andal
- 14.12.19 23:14 Shrek
- 14.12.19 23:15 Shrek
- 14.12.19 23:25 andal
- 14.12.19 23:30 Shrek
- 15.12.19 16:59 Budzik
- 15.12.19 21:03 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=