  • Data: 2019-12-14 14:39:46
    Temat: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Myślę, że masz rację - to daje kilku(nastu) dziennie na przeciętnej
    > dużej ulicy.

    Przy czym nie wiem czy nawet promil takich przekroczen spowoduje jakas
    grozna sytuacje.
    Ale zeby nie było - własciwie nie przekraczam az o tyle predkosci i
    absolutnie nie uwazam zeby to było rozsadne zachowanie.

    > Czemu uważasz, że jak wymusisz pierwszeńtwo to fakt, że jesteś
    > domyślnie winnym to wariactwo? Bo jak dla mnie to normalna kolej
    > rzeczy.

    Bo nigdzie w przepisach tak nie jest ze jak popełniłes jedno przewinienie
    to automatycznie jestes winny drugiego.
    Jak ci ktos wyjedzie z podporzadkowanej a ty go celowo walniesz to tez
    nie jest automatycznie wina wymuszajacego.

    > Nie - więcej - z pamięci to tomN, podejrzewam, że koń i jeszcze paru
    > - jak chcesz to przeczytaj jeszcze raz wątek.

    No tos sobie wybrał towarzystwo :))))

    > Nie chcę.

    > Niestety nie pierdolę.

    Zacznij :)
    A tak powaznie - naprawde nagminnie spotykasz takie sytuacjen a drodze?
    no to kamerka i wista.
    Ja takich sytuacji nie widze.

    > osób. A one z definicji

    > Prawdę mówiąc nei sprawdzałem, ale co chwila komuś staruszkowie
    > wtargiwują, co powoduje że uważam, że intstytucja "wtargnięcia" jest
    > nadużywana.

    No to jak nie wiemy jakie sa dane to nie dyskutujmy dalej w tym kierunku
    bo wyjdziemy na dyletantów...

    > To na starość bajlepiej z domu nie wychodz, bo będziesz płynność
    > ruchu zaburzał.

    E tam, po prostu bede przykładał jeszcze wieksza uwage niz obecnie do
    tego zeby mnie widzieli!

    > Co ciekawe na ogół on.

    W sumie nic w tym ciekawego nie ma ze to faceci rozgladaja sie za dupami
    na drodze a nie odwrotnie.

    > TomN, kon i jeszcze paru innych, co uważają, że jak pieszy wejdzie i
    > on musi zdjąć nogę z gazu to "pieszy wymusił".

    > Aha. No to przesrane. I to przez pierwszeństwo pieszych?

    Przez uczenie "niemyslenia"

    > W takim razie trzeba ich uczyć przechodzić na czerwonym. Zielone
    > jest niebezpieczne - pierwszeństwo majom i nie myślom!

    Mozna i na czerwonym.
    Prawde mowiac mam w pepku czy przechodze na czerwonym czy na zielonym -
    dla mnie wazne zeby przechodzic jak nic nie jedzie.
    Zreszta na czerwonym przechodzi sie bez problemu i to zgodnei z prawem w
    w wielu krajach europy zachodniej.

    > BTW - przecież przechodzenia na przejściu teraz w sumie niczym nie
    > różni się od przechodzenia na czerwonym. Możesz jak nic nie jedzie.
    > Więc skoro jest takie bezpieczne i odpowiedzialne, to czemu kurwa za
    > przejście poza przejściem lub na czerownym są mandaty? No mądrale?
    > ;)

    Bo nie mamy odwaznych polityków.
    Za to mamy policjantów goniacych za statystykami.

    Zachowania o których piszesz sa standardem w wielu krajach i nikt tam z
    tego powodu nie ginie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,