  • Data: 2019-12-12 22:00:04
    Temat: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > W procentach.

    ROTFL
    nie wiem, promil?

    > Sugeruję, że pieszy może nie przewidzieć mało przewidywalnych
    > zachowań - na przykład lecących 130 po mieście albo omijających na
    > psach kiedy przed chwilą lewy był wolny, bo omijający omija
    > zmieniając pas.

    Ilu widujesz takich latajacych 130 po miescie?
    Bo ja zdecydowanie mniej niz ten promil co chodzi jak zombie.
    Natomiast wyprzedzajacych na pasach tez mało ale to juz pełen kryminał.
    Co tu miałaby dac zmiana przepisów?

    > Zgodnie ze stosowaną tu czasem logiką, to wina tych niepojebanych,
    > bo przyzyczjają pieszych, że nie każdy jest pojebany i budzi w nich
    > to brak odpowiedniego szacunku dla kierowców półtoratonowych maszyn
    > śmierci. Przyzwyczai się taki pieszy, że się nie lata ponad 100 po
    > miescie i nie omija na przejściach i nieszczęście gotowe.

    Teraz to juz przesadzasz.
    Pieszy niech uwazaja na tych co jezdza normalnie chociaz moze czasem za
    szybko, czasem za mało uwaznie etc.
    Ci ktorzy jezdza w sposób przez ciebie opisany to jakis promil promila
    promila...

    > Trzeba mniej zapiedalać. Jak się daje bez problemu zahamować to
    > naprawdę ciężko mówić o wtargnięciu.

    No to tutaj sie nie zgadzamy.
    Uwazam ze ostre hamowanie to ostre hamowanie i tak jak nie stosuje do
    podczas normalnej jazdy, tak samo nie chciałbym musiec stosowac go przed
    pasami.

    > - panie władzo co z tego że łon miał pirwszeństwo - musałem przez
    > niego hamować - łobuz wymusił pierwszeństwo!
    >
    > - ale przecież on miał pierszeństwo.
    >
    > - ale panie władzo tylko jak nic nie jedzie! inaczej to pieszy nie
    > ma prawa. Na samochodach kogutek pisał, a łon siem zna! ;)

    > No właśnie nie.

    U, serio serio?
    To ty jakis szczesciarz jestes...
    W ciagu ostatnich 3 dni dwa razy mialem tak ze kierowca z naprzeciwka
    skrecał w lewo sadzac ze ma pierwszenstwo. Co ciekawe - w obu przypadkach
    kobiety.

    > A tu już nie łapię;)

    > Na przykład nie przechodząc? Jak czytam o staruszkach co wtargują,
    > to jestem za prostym i klarownym rozwiązaniem - pierdolniesz
    > pieszego na przejściu jesteś winny. Pieszy zgninie idziesz do
    > sztumu.

    Wtargnac mozna pierwszym krokiem. Mozna wychodzac z zza jakiejs
    przeszkody zasłaniajacej widok.
    Jak miałbym ograniczenia ruchowe to przechodziłbym dopiero wtedy kiedy
    ewidentnie widziałbym ze kierowca mnie widzi, lapie kontakt wzrokowy etc.
    Inaczej przechodzi sie majac swiadomosc ze w razie czego przyspieszy sie
    kroku, inaczej kiedy takiej mozliwości nie ma.

    > Ale przecież nie mają pierwszeństwo dopóki nie wejdą!

    A co ma piernik do wiatraka?
    Kierowcy zauwaza to przepuszcza.

    > Nie. Porównałem ilość trupów na przejściach przed i po. Linka nawet
    > dałem. No dobra - twoja kolej - ty dajesz linka do twoich danych i
    > analizy - porównamy.

    Kurwa, Shrek - ty jakis nieczytaty?
    Ja nie mam zadnych danych, ja ci tylko zwracałem uwage ze nie zrozumiałes
    co tomek do ciebie pisze!

    > Ja też nie, ale jestem przekonany, że było to więcej niż pojedyncza
    > cyfra pieszych rocznie. Zgadzasz się czy szukać?

    Ze wiecej niz 9? :) Nie musisz szukac - zgadzam sie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"