  • Data: 2019-12-12 22:38:42
    Temat: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.12.2019 o 22:00, Budzik pisze:

    > ROTFL
    > nie wiem, promil?

    Czyli to promil problemu:P

    No niewielu. Ale 100@50 to nie taki rzadki widok.

    > Bo ja zdecydowanie mniej niz ten promil co chodzi jak zombie.
    > Natomiast wyprzedzajacych na pasach tez mało ale to juz pełen kryminał.
    > Co tu miałaby dac zmiana przepisów?

    To, że jeden z drugim nie pierdolili by po fakcie, że im pieszy wtarnął.
    Sprawa prosta - pierdolnołeś pieszego na przejściu jak nie masz naprawdę
    mocnych argumentów w postaci nagrania, że nijak nie mogłeś się tego
    spodziewać - twoja wina. No to wtedy będziesz się spodziewać.

    > Teraz to juz przesadzasz.

    Nie przesadzam. Przecież ciągle padają stwierdzenia, że jasne
    pierwszeństwo na przejściu jest niebezpieczne bo pieszy będzie uważać,
    że są dzięki temu bezpieczni. No więc niepojebani kierowcy też są
    niebezpieczni - piesi przyzwyczajają się, że jest normalnie i
    nieszczęście gotowe. Ba - nie jeden kretyn pisał tu, że za wypadek z
    idiotą w BMW odpowiada ten normalny co się zatrzymał.

    > Pieszy niech uwazaja na tych co jezdza normalnie chociaz moze czasem za
    > szybko, czasem za mało uwaznie etc.

    Jasne że niech uważają.

    > Ci ktorzy jezdza w sposób przez ciebie opisany to jakis promil promila
    > promila...

    Gdyby nie to, że wyprzedzanie a nawet omijanie na przejściach jest
    nagminne...

    > No to tutaj sie nie zgadzamy.
    > Uwazam ze ostre hamowanie to ostre hamowanie i tak jak nie stosuje do
    > podczas normalnej jazdy, tak samo nie chciałbym musiec stosowac go przed
    > pasami.

    No widzisz. Ja nie musiałem (z jednym wyjątkiem, gdzie nie przyszło mi
    do głowy obwiniać innych i dziękuję pieszemu że był mądrzejszy ode mnie).

    > U, serio serio?

    Serio serio. Jeśli ABS działał przed przejściem to tylko dlatego, że
    śnieg leżał i była to "standardowa procedura". No i raz na moto, ale jak
    pisałem to moja głupota.

    > To ty jakis szczesciarz jestes...
    > W ciagu ostatnich 3 dni dwa razy mialem tak ze kierowca z naprzeciwka
    > skrecał w lewo sadzac ze ma pierwszenstwo. Co ciekawe - w obu przypadkach
    > kobiety.

    Myśalałem, że rozmawiamy o przejściach. No tak to parę razy się
    zdarzyło. I jedna gleba na moto.

    > Wtargnac mozna pierwszym krokiem. Mozna wychodzac z zza jakiejs
    > przeszkody zasłaniajacej widok.

    Ale jest w tym nadreprezentacja starszych osób. A one z definicji
    skoczne nie są. Bardziej obstawiam, że słabo widzą i spotykają zenka na
    przejściu...

    > Jak miałbym ograniczenia ruchowe to przechodziłbym dopiero wtedy kiedy
    > ewidentnie widziałbym ze kierowca mnie widzi, lapie kontakt wzrokowy etc.

    Rozmawiamy o osobie niedowidzącej... No i kontakt nie zawsze się
    sprawdza. Kilka razy po nawiązaniu kontaktu wzrokowego nawiązałbym
    fizyczny;)

    > A co ma piernik do wiatraka?
    > Kierowcy zauwaza to przepuszcza.

    Chyba nie czytałeś tutejszych mondrali - klaksonem chujów co się
    wpierdalajom!

    > Kurwa, Shrek - ty jakis nieczytaty?
    > Ja nie mam zadnych danych, ja ci tylko zwracałem uwage ze nie zrozumiałes
    > co tomek do ciebie pisze!

    To streść. Bo nie widzę w wywodzie Tomka gdzie te nadmiarowe trupy
    miałby powstać w innych miejscach (skoro wśtód pieszych spadają)

    > Ze wiecej niz 9? :) Nie musisz szukac - zgadzam sie.

    No to jedno z głowy;)

    --
    Shrek