  • Data: 2010-03-06 03:48:00
    Temat: Re: Linux? do Lifebooka S6120
    Od: Tomek Wojciechowski <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek pisze:
    > Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ..jak chcesz miec problemy to instaluj linuxa, zawsze będziesz cos
    > musiał poprawiac i doinstalowywać, jeżeli nigdy nie pracowałes na
    > linuxie to nie polecam bo będa kłopoty.
    > Zdecydowanie najlepiej wspartym systemem jest Open Suse.
    >
    > ale mimio wszystko jednak radz Ci Windowsa xp, na allegro kupisz obecnie
    > w granicach 100 zł .

    Hehe. Za windowsa 5 zł bym nie dał. Zresztą uważam, że z linuxem nie
    będzie żadnych kłopotów. Wystarczy stabilnych pakietów się trzymać,
    skonfigurować sobie system i zapomnieć.
    Wiadomo przesiadka na inny system musi wymagać czasu, tym bardziej jeśli
    ktoś nie miał do czynienia z konsolą.
    Osobiście jakieś 10 lat jadę na pingwinku i nie pamiętam kiedy ostatni
    szwindows poleciał z mojego komputera.
    Warunek dobrego administrowania to znajomość poleceń. Jeśli zostanie
    spełniony to z każdego problemu można się wykaraskać. Na przykład, żeby
    configa xservera podmienić kiedy Xy nie startują.