  • Data: 2010-03-07 11:38:29
    Temat: Re: Linux? do Lifebooka S6120
    Od: Maru <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2010 13:45, Dominik & Co pisze:
    > Mariusz Kruk rzecze:

    > Gdzie tak napisałem?

    No właśnie, jak to z tym Cygwin jest? Tak na szybko rzuciłem okiem w net
    co to jest. Myślałem, że to odpowiednik Wine, a tu raczej wygląda na
    dystrybucję, działającą wewnątrz Windowsa. No to nie do końca jest to
    tak z tą możliwością odpalenia linuksowych programów, skoro trzeba je
    sobie kompilować.
    To już lepiej zainstalować wirtualną maszynę i zainstalować dowolną
    dystrybucję Linuksa, ale nie o to mi chodziło.
    Co do otwartości kodu to owszem, są też wersje na platformę Windows, ale
    dla mnie to jest już aplikacja Windowsowa. Wystarczy tylko popatrzeć na
    OpenOffice, są wersje na różne platformy.