  • Data: 2010-03-08 06:37:59
    Temat: Re: Linux? do Lifebooka S6120
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > Buhahahahaha.... Powiedz to np. mojemu Lenovo, do którego nie udało się
    > znaleźć nawet za kasę kogoś, kto go zmusi do działania z KDE.

    Zawsze można wynaleźć sprzęt, którego producent kocha "własność
    intelektualną" do tego stopnia, że nie tylko nie napisze
    sterowników dla Linuksa, ale jeszcze nikomu innemu nie da.
    Argument jak diabli (zwłaszcza jako kontra na pochwałę stabilności).
    Ale co neofita, to neofita. Co kiedyś kochał, teraz nienawidzi ;-)

    > Używałem linuksów przez 5 lat bo byłem młody-gniewny, ale teraz
    > poszedłem za radą Kofty i wróciłem do Windowsa. I nagle moje problemy
    > przestały istnieć. Wszystko jest lepsze od linuksa na desktopie. Nawet
    > MacOS.

    Dla mnie w domku Debian JEST lepszy. Stać mnie na Windows- tylko po co?
    Żeby trojany miały na czym się uruchamiać? ;-)
    Ale to mocno NTG, dlatego już EOT z mojej strony.

    --
    Dominik (& kąpany)