  • Data: 2016-05-09 13:59:17
    Temat: Re: Linia wysokiego napięcia jak pijany zając
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 maja 2016 01:07:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    wego-w-elektrowni-ostroleka,227759_1_0_0.html

    > No coz, dlatego pytalem gdzie ta oficjalna retoryke znalazles.
    >
    > Ale powiadasz ze PiS opiera sie na wypowiedziach ekspertow ?
    > Innych niz wlasni, tak zwani ? :-)

    Zawsze kogoś znajdą kto coś tam powiedział, dla nich to będzie dowód na poparcie
    dowolnej tezy. Najlepszy jest jakiś Koszałek Opałek, zawodnik odrzucony przez resztę
    środowiska, powszechnie uznany za świra lub wyrwikufla, piszący dowolne dyrdymały na
    zamówienie partii, biznesu, albo przyjaciół i rodziny. Taki ekspert niezawodnie
    udowodni co tylko ktoś u niego zamówi. Rzuci mu się trochę grosza, a jak trzeba
    będzie to i na stanowisku posadzi.

    > Czy po prostu w pewnym momencie zbiegly sie zdania weglowych lobbystow
    > z zapotrzebowaniem politycznym PIS ? :-)

    Możesz dodać dowolną ilość przygłupich usmieszków, nie krępuj się.

    > PGG to nowka sztuka. I formalnie chyba bez rzadowej zlotowki - tylko
    > przez rozne firmy kontrolowane przez Skarb Panstwa.

    > No coz - apetyt gornikow i jednoczesny kryzys przerosl mozliwosci PIS,
    > i trzeba bylo sie pogodzic z obnizkami :-)

    > Gdyby tak bylo, to i ja bym popieral.
    > Ale chwile dalej przeciez piszesz "po co - generatory przeciez juz
    > sa". To co chcesz za kierunki - eksploatacja elektrowni wiatrowych i
    > filologia dunska ? Do tlumaczenia instrukcji obslugi.

    Ja widzę prawidłowość, Ty jej nie widzisz. A w Twojej głowie brak prawidłowości
    dowodzi sprzeczności. Kontynuuj swój wykład logiki formalnej, skołtunionej.