  • Data: 2016-05-11 18:21:58
    Temat: Re: Linia wysokiego napięcia jak pijany zając
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-09 o 20:57, Konrad Anikiel pisze:

    > Mi nie zależy na popularności.

    Nie wiedziałem, że to miara popularności :-)

    > Ale mi nie chodzi o kwintesencję, tylko o konkluzję. Jakie problemy potrafią
    dostrzec Polacy w Polsce i jakie rozwiązania wymysleć.
    > Bardzo często widzę ogromny wysiłek wkładany w zbudowanie iluzji że wszystko jest
    super.
    > To jest dopiero smutne. Często słyszę: a bo ty widzisz tylko problemy. Nie, ja
    widzę i rozwiązania, ale jak rozmawiam z kimś kto nie chce przyjąć do wiadomości że
    ma problem, to nie ma mowy o rozwiązaniu.

    Konkluzja jest taka, że po prostu trzeba na to (na rozwiązanie tych
    problemów) zapracować. Potrwa to dziesięciolecia i wtedy osiągniemy
    poziom krajów
    rozwiniętych sprzed 20-30 lat.