  • Data: 2016-05-11 19:17:06
    Temat: Re: Linia wysokiego napięcia jak pijany zając
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0bc7e667-46b9-48d8-b872-7cf654757846@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 11 maja 2016 18:21:56 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    >Może to tylko mój problem językowy. Mam na myśli angielskie znaczenie
    >słowa 'popular'.
    >Wydaje mi się że polskie 'popularny' też oznacza człowieka z którego
    >zdaniem inni się zgadzają.

    Mamy "popularny" i "popularnosc", w znaczeniu jednak ... no, rzeklbym
    ze ciut innym -
    http://sjp.pwn.pl/slowniki/popularny.html
    http://sjp.pwn.pl/slowniki/popularność.html

    I mamy "populizm" - czyli mowienie tego, co sie innym podoba :-)
    http://sjp.pwn.pl/slowniki/populizm.html

    http://pl.bab.la/slownik/angielski-polski/popular

    J.