  • 151. Data: 2010-03-24 09:20:02
    Temat: Re: Leica M9
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Nie widzisz zastosowania dla sprzętu, którego nie potrafiłbyś obsługiwać i
    > na który Cię nie stać. O co Ci chodzi?

    Chwileczke!

    Przeciez juz podalem jedno zastosowanie pare watkow wyzej.

    Leica M9 wydaje sie byc dosc dobra do zrobienia fotki sloika z dzemem.

    Dzem moze byc wlasciwie dowolny, moze to byc nawet marmolada, co dowodzi
    szerokiego spektrum zastosowan tego sprzetu!

    A ze ten zlom jest drogi, co mnie to obchodzi?
    Ciebie to widze pasjonuje...

    Umiem obslugiwac znacznie bardziej zaawansowany technicznie aparat foto
    (Canon 350D) to i z prostacka Leica dal bym sobie rade.

    Polon

  • 152. Data: 2010-03-24 21:33:05
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-24 10:20:02 +0100, "Polon" <P...@o...pl> said:

    > Umiem obslugiwac znacznie bardziej zaawansowany technicznie aparat foto
    > (Canon 350D) to i z prostacka Leica dal bym sobie rade.

    Przypuszczam, że polegniesz na L M2.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 153. Data: 2010-03-24 22:45:51
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 17 Mar 2010 11:10:12 -0000, "Polon" <P...@o...pl> wrote:

    Polon, Wy mnie zadziwiacie! Jak Wy, Polon, mogliście wpaść na pomysła,
    aby obecnie Leice rozpatrywać w kategoriach użytkowych, a nie
    biżuterii. Wygląda to mniej więcej tak, Polon, jakbyście nażekali, że
    tona diamentów kosztuje tyle-to-a-tyle, a tona węgla tyle i jeszcze
    się nie da diamentem w piecu napalić, a przecież i to wungiel i to
    wungiel.
    I jak trolować Polon, to trolować. 150 postów w tydzień to taki sobie
    wynik.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 154. Data: 2010-03-25 09:22:11
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > tona diamentów kosztuje tyle-to-a-tyle, a tona węgla tyle i jeszcze
    > się nie da diamentem w piecu napalić, a przecież i to wungiel i to

    No ale przeciez się da, najlepszy test na oryginalność diamentów,
    to je spalić, jak nic nie zostanie prócz co2 to były prawdziwe :)

    JD

  • 155. Data: 2010-03-25 16:03:45
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-24 10:20, Polon pisze:
> [...]
    [...]
    > Leica M9 wydaje sie byc dosc dobra do zrobienia fotki sloika z dzemem.

    Ciekawe jak kiedyś ludzie robili zdjęcia, bez tego Twojego
    "zaawansowania technicznego". Zupełnie niepojęte jest również to, że te
    zdjęcia z czasów gdy nie było jeszcze aparatów (bo przecież analogowego
    dalmierza bez LV aparatem nazwać nie można), były znacznie lepsze niż
    ten chłam co dzisiejsi mistrze fotografii prezentują.

    [...]

    > Umiem obslugiwac znacznie bardziej zaawansowany technicznie aparat foto
    > (Canon 350D) to i z prostacka Leica dal bym sobie rade.

    Fakt, Leica nie ma programów tematycznych. I o zgrozo zielonego
    kwadracika również.

    A.

  • 156. Data: 2010-03-25 16:05:46
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

> [...]
    > aparatem nazwać nie można), były znacznie lepsze niż ten chłam co
    > dzisiejsi mistrze fotografii prezentują.

    Ludzie cofaja sie w rozwoju...

    > Fakt, Leica nie ma programów tematycznych. I o zgrozo zielonego kwadracika
    > również.

    Leica nie ma calej masy rzeczy i to jest jej zaleta!

    Szkoda, ze robi zdjecia w kolorze.

    Gdyby robila tylko BW to bylaby jeszcze lepsza!

    Polon

  • 157. Data: 2010-03-25 16:06:57
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Przypuszczam, że polegniesz na L M2.

    Robilem fotki Zenitem (tym bez pomiaru swiatla TTL).

    Dalbym jej rade! :-)

    Polon

  • 158. Data: 2010-03-25 16:12:08
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Polon, Wy mnie zadziwiacie!

    Cieszy mnie to :-)

    > Jak Wy, Polon, mogliście wpaść na pomysła,
    > aby obecnie Leice rozpatrywać w kategoriach użytkowych, a nie
    > biżuterii.

    To jest ciekawe spojrzenie na zagadnienie...

    Gdyby tak obkleic Leice krysztalkami Swarovskiego, dodac napis Prada...

> [...]
    > tona diamentów kosztuje tyle-to-a-tyle, a tona węgla tyle i jeszcze
    > się nie da diamentem w piecu napalić, a przecież i to wungiel i to

    Na odwrot!

    To tak jakbys ludziom usilowal wmowic, ze wegiel pieknie nadaje sie do
    produkcji bizuterii...

    > I jak trolować Polon, to trolować. 150 postów w tydzień to taki sobie
    > wynik.

    Moja misja to tepienie glupoty i krzewienie wiedzy i madrosci zyciowej :-)

    150 postow na tydzien to ciagle jakze malo....

    Polon

  • 159. Data: 2010-03-25 16:29:49
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-25 17:03:45 +0100, "Arek (G)" <a...@b...pl> said:

    > Ciekawe jak kiedyś ludzie robili zdjęcia, bez tego Twojego
    > "zaawansowania technicznego".

    Ludzie też kiedyś jeździli samochodami bez rozruszników czy
    synchronizowanej skrzyni biegów. Maluchem czy 2CV jechało się na urlop
    po 1000 km w 4 osoby. Ech, gdzie te piękne czasy!

    de Fresz

  • 160. Data: 2010-03-25 22:52:45
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Ludzie też kiedyś jeździli samochodami bez rozruszników czy
    > synchronizowanej skrzyni biegów.

    Albo bez sprzęgła choć ze zmianą biegów, z zepsutym gaźnikiem na samej tylko
    pompce przyspieszającej, prawie bez hamulców, z tylko parzystymi albo tylko
    nieparzystymi biegami, na 3/4 albo nawet 2/4 cylindrach... ; )

    > Maluchem czy 2CV jechało się na urlop po 1000 km w 4 osoby.

    1000 km ? Słabiutko - znam parę, która objechała maluchem z Polski całe
    Włochy i wróciła (ja tylko polonezem) ; )

    > Ech, gdzie te piękne czasy!

    No wiesz co ?
    Aż mnie ciarki przeszły ; )))))

    adam