  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Leica M9
    Date: Thu, 18 Mar 2010 13:58:29 +0100

    Użytkownik "Polon" napisał

    > Opierasz sie na wierze w te "najlepszosc" czy na jakichs obiektywnych
    > testach?
    > (poprosze o link to tych testow)

    Masz dostęp do internetu to sobie wyszukaj, jest tego od groma i jeszcze
    więcej. Znajdź może testy, które udowadniają, że te szkła nie są
    "najlepsze" - chociaż "najlepszość" może być mocno dyskusyjna bo jeden uzna,
    że woli bokeh inny, że autofocus ; )
    Jeśli chodzi o szkła to nie zaryzykowałbym stwierdzenia, że nie są one warte
    swojej ceny.

    Cyfrowe puszki służą "ucyfrownieniu" posiadacza paru szkieł, których wartość
    moze spowodować zawrót głowy. Co miałby posiadacz lejkowej szklarni zrobić
    gdyby potrzebował cyfry - dokupić sobie Nikona ?
    Puszki mnie nie zachwycają, szkła owszem.

    > Uzywasz slowa "blogoslawiona" co przywodzi na mysl wymiar religijny :-)
    > Robisz sobie z Lejki religie?

    Owszem, na pewnym poziomie moim zdaniem Leica ma wymiar religijny, o tym już
    pisałem wcześniej.

    > Twoja wiara daje Ci sile aby sie tego nie obawiac? :-)

    Ja jestem niewierzący w każdym tego pojęcia rozumieniu.

    Po prostu żaden z argumentów, które podajesz przeciwko Leicy nie ma
    większego sensu - dowodem na to jest fakt iż Leica radzi sobie znakomicie po
    dzień dzisiejszy.
    Leica to fotograficzny Aston Martin i tyle.

    adam