  • Data: 2010-03-18 13:25:32
    Temat: Re: Leica M9
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-18 13:25, de Fresz pisze:

    > Nieeee, ironię bym zauważył od razu. Po prostu umiem ją odróżnić od
    > nieudolnego docinka.

    Co innego mógłbyś napisać? Zwłaszcza po wycięciu tej "wnikliwej" analizy:)

    > Płyniesz w swoim fanatyzmie. Da się bez problemu wskazać masę
    > _użytecznych_ funkcji, które posiadają współczesne lustra, a conajmniej
    > trzykrotnie droższa Leica z przyczyn dogmatycznych nie. Za to ciężko
    > dzisiaj wykazać jej jakieś naprawdę mocne zalety, które by w racjonalny
    > sposób uzasadniały cenę.

    Fanatyzmie? rozumiem, że to jest udany docinek?;)

    5dmk2 jest jakieś 70 000 razy droższy od telefonu komórkowego z 10M
    aparatem. Niewątpliwie 5d jest lepszy ale 70 000 razy?

    Da się wskazać masę użytecznych funkcji w zoomie 28-200/3.5-5.6, których
    kilkukrotnie droższa stałka 50/1.2 nie ma. I ciężko wykazać racjonalne
    zalety szkła stało-ogniskowego, które by uzasadniały jego cenę.

    > Niestety, tenże sam wąziutki horyzont zupełnie nie objął moich
    > standardów, więc i Twoje dopasowanie popłyneło gdzieś daleko w dole.

    Czuję się niezwykle głupio, że wlazłem z brudnymi buciorami w Twoje
    "standardy". Mam nadzieję, że te "szerokie horyzonty" zanadto się nie
    przewęziły.

    A.