  • Data: 2010-03-18 15:02:39
    Temat: Re: Leica M9
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Tak znakomicie to nie bałdzo, bo jakiś czas temu wylali całkiem sporo
    > ludzi.

    No to powiedzmy, że na tyle znakomice, żeby nie szukać oszczędności na
    produkcie finalnym, który nadal pozostaje cackiem absolutnie luksusowym.
    Chyba, że jest inaczej ?

    > Ale wiesz, Aston nie odstaje za bardzo od połowe tańszego Nissana GT-R
    > osiągami czy technologią,

    No tak ale Nissan to Nissan, a Aston Martin to Aston Martin ; )
    W pewnych kręgach pojawienie się Nissanem może być uznane za niewybaczalne
    faux pas ; ))))))

    > a Leica niestety i owszem, jest w tyle technologicznie za ryżowymi
    > alternatywami, choć przyczyną tego jest głównie ideologia. Jeśli szukać
    > odnośników w motoryzacji, to jest to bardziej taki Morgan, nie Aston.
    > Osobiście jestem bardzo ciekaw jak wypadnie w praktyce S2, bo to dla tej
    > firmy może być szansa, choć jak zwykle z cenami trochę przesadzili.

    Niestety.
    Także ten wycinek rynku, który sobie zagospodarowali wespół z Panasonicem
    też mnie jakoś specjalnie nie zachwyca. Początkowo miałem nadzieję, że do G1
    dokupię sobie jakieś Lejkowe cudo, ale prawde mówiąc, to jak na moje oko
    poziom cenowy tych szkiełek nie ma odzwierciedlenia w jakości.

    adam