  • Data: 2010-03-18 14:19:05
    Temat: Re: Leica M9
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-18 13:58:29 +0100, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > Po prostu żaden z argumentów, które podajesz przeciwko Leicy nie ma
    > większego sensu - dowodem na to jest fakt iż Leica radzi sobie
    > znakomicie po dzień dzisiejszy.

    Tak znakomicie to nie bałdzo, bo jakiś czas temu wylali całkiem sporo ludzi.

    > Leica to fotograficzny Aston Martin i tyle.

    Ale wiesz, Aston nie odstaje za bardzo od połowe tańszego Nissana GT-R
    osiągami czy technologią, a Leica niestety i owszem, jest w tyle
    technologicznie za ryżowymi alternatywami, choć przyczyną tego jest
    głównie ideologia. Jeśli szukać odnośników w motoryzacji, to jest to
    bardziej taki Morgan, nie Aston.
    Osobiście jestem bardzo ciekaw jak wypadnie w praktyce S2, bo to dla
    tej firmy może być szansa, choć jak zwykle z cenami trochę przesadzili.

    de Fresz