    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 14 Apr 2017 04:14:14 -0700 (PDT)
    <9...@g...com>
    <oclop4$76b$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oco931$o5e$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <hggfr2qn5334.m9y6puu68qu9$.dlg@40tude.net>
    <7...@g...com>
    <58f07244$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <58f08813$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: Latająca butla
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 19:56:11 UTC+9 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Tu akurat sporo wiadomo. Twórca technologii był zarazem pomysłodawcą
    > aplikacji wynalazku. Różnej od zamysłów firmy 3M. Nie żadne tablice
    > korkowe, tylko zakładki do książek, które nie będą wypadać. I sposób
    > na notatki, które nie będą wandalizmem. Fry (czy jak mu tam było)
    > śpiewał w chórze kościelnym, zawsze miał mnóstwo zakładek do różnych
    > psalmów. I wciąż mu to wypadało na podłogę. Ponadto dużo czytał
    > i notował przy tym. Humanista zajadły.

    To nie tłumaczy jak przypadkowe odkrycie zamieniło się w produkt rynkowy. Jakie kroki
    podjęła firma żeby do tego doszło. Czy SHB podjął samodzielnie decyzję że przekroczy
    budżet projektu nowego kleju, z niego sfinansuje partię prototypową postitów,
    opracuje strategię wprowadzenia tego na rynek, a w sprawozdaniu wpisze że projekt
    kleju skończył się niepowodzeniem? Czy może poszedł wyżej po decyzje? Do swojego
    szefa? Do szefa swojego szefa? Do ludzi z innego działu? Poszedł bo to byli jego
    kumple? Czy miał drogę służbową i nie potrzebował kumpli?

    A kto gdzie śpiewał i co trzymał w śpiewniku, to już historie dla humanistów.