    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Latająca butla
    <9...@g...com>
    <oclop4$76b$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oco931$o5e$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <hggfr2qn5334.m9y6puu68qu9$.dlg@40tude.net>
    <7...@g...com>
    <58f07244$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <58f08813$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    Date: Fri, 14 Apr 2017 12:56:10 +0200

    Pan Konrad Anikiel napisał:

    > Wyprodukowanie pierwszych karteczek to nie jest żadne ryzyko,
    > jak masz wiele fabryk wyrobów papierowych po całym świecie.
    > Ryzyko to jest dopiero zrobienie z tego produktu: rozreklamowanie,
    > przekonanie całego świata że potrzebuje właśnie tego, zamiast
    > tablicy korkowej i pinezek. Nie wiem jak to zrobili, ale to już
    > jest normalna dzialalność firmy, więc dobrze umieli to zrobić.

    Tu akurat sporo wiadomo. Twórca technologii był zarazem pomysłodawcą
    aplikacji wynalazku. Różnej od zamysłów firmy 3M. Nie żadne tablice
    korkowe, tylko zakładki do książek, które nie będą wypadać. I sposób
    na notatki, które nie będą wandalizmem. Fry (czy jak mu tam było)
    śpiewał w chórze kościelnym, zawsze miał mnóstwo zakładek do różnych
    psalmów. I wciąż mu to wypadało na podłogę. Ponadto dużo czytał
    i notował przy tym. Humanista zajadły.

    --
    Jarek