eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLaguna II - psujące się auto!? › Re: Laguna II - psujące się auto!?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Laguna II - psujące się auto!?
    Date: Wed, 27 Jul 2011 12:15:06 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <j0oofa$dr$1@news.onet.pl>
    References: <j0j926$2jo$1@news.onet.pl> <j0oj68$5k4$1@mx1.internetia.pl>
    <j0omfu$mqa$1@news.onet.pl> <j0omno$o59$1@news.onet.pl>
    <j0one6$rf7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: afod111.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1311761706 443 178.42.107.111 (27 Jul 2011 10:15:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jul 2011 10:15:06 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j0one6$rf7$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110727-0, 2011-07-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2387934
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie ma doświadczań z ASO z innymi markami tylko Renault

    Współczuję, gorszego nie spotkałem.

    > - może i marże są niższe ale jak zaczęły się u mnie problemy. Tzn 3 dni
    > było ok, po czym godzinę źle..., nieistotne - pewnego razu nie dało się
    > jechać więc dla własnego spokoju zadzwoniłem po assistans (w końcu po to
    > płacę by móc skorzystać) i zawieźli auto do ASO - ok pomyślałem sprawdźcie
    > co się zepsuło wyceńcie naprawę i zobaczę. Okazało się, że zapłaciłem
    > prawie 300 zł za - podłączenie do kompa, rozkręcenie i przedmuchanie
    > przepływomierza. A na pytanie co się zepsuło - powiedzieli, że nie wiedzą
    > i musieli by rozszerzyć diagnostykę - oj szlag mnie trafił 300 zł i do
    > niczego nie doszli.

    Standard, dokładnie tak samo u mnie naprawiali np. komputer sterujący
    centralnym zamkiem (zalany), z tym że nawet go nie wysuszyli, tylko chcieli
    wymieniać.
    Po kilku dniach wyszechł sam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: