-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "pm" <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: LPG inaczej...
Date: Thu, 4 Aug 2011 22:12:31 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 30
Message-ID: <j1eufk$k3o$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <j19ilo$puu$1@news.onet.pl> <j19ktk$23c$1@news.onet.pl>
<j19lq4$fm6$1@news.net.icm.edu.pl> <j19m47$626$2@news.onet.pl>
<j19nf6$js0$1@news.net.icm.edu.pl> <j19np7$a5c$1@news.onet.pl>
<j19qal$bdk$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <j1aua0$mee$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: d194-105.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1312488756 20600 109.173.194.105 (4 Aug 2011 20:12:36
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Aug 2011 20:12:36 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j1aua0$mee$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2389870
[ ukryj nagłówki ]>>> W takim razie po co zrobiono wtrysk wielopunktowy a później
bezpośredni?
wielopunktowy to nie wiem - może mniejsza bezwładność systemu?
może jak są krótkie kanały dolotowe to jeden cylinder nie odsysa drugiemu
mieszanki?
a bezpośredni żeby robić w cylindrze strefy z bogatszą i uboższą mieszanką
co niby zadowala ekologów a czasem tez kierowców.
>>> Każdy cylinder dostanie dokładnie odmierzoną dawkę paliwa (taką samą)
>>> a nie taką jaką udało mu się zassać przez długie kanały kolektora.
skoro w zassanie mieszanki do cylindra jest w kategorii "udasie nieudasie"
to może i powietrza niewiadomo ile zassie ten cylinder? ;-))
> No właśnie mam fioła i może znajdę chwilę czasu ;)
> Ja kiedyś zrealizuję pomysł podzielę się wrażeniami.
> W sumie koszt takiej instalacji będzie niewiele większy niż tzw 2
> generacji z silnikiem krokowym i mikserem, który dławi silnik min o 33%
> Tak więc teraz zrodził się pomysł włożenia sekwencyjnego wtrysku ;)
>
idea słuszna
ale czemu nie zacząć od 1 centralnego wtryskiwacza?
a potem ewentualnie (juz tylko dla własnej satysfakcji) przejść na 4 i full
group (4 kanały staga zasilasz z 1 wtrysku)
w sumie to idea wcale nie jest hardcorowa
sondę lambda wpinasz do staga i regulujesz sobie mapę czasów wtrysku (w
stagu) tak aby było dobrze.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.11 22:32 Lewis
- 05.08.11 20:30 pm
- 05.08.11 20:48 Czarek Daniluk
- 05.08.11 22:28 Lewis
- 06.08.11 13:20 pm
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=