eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG inaczej...Re: LPG inaczej...
  • Data: 2011-08-04 22:12:31
    Temat: Re: LPG inaczej...
    Od: "pm" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >>> W takim razie po co zrobiono wtrysk wielopunktowy a później
    bezpośredni?
    wielopunktowy to nie wiem - może mniejsza bezwładność systemu?
    może jak są krótkie kanały dolotowe to jeden cylinder nie odsysa drugiemu
    mieszanki?

    a bezpośredni żeby robić w cylindrze strefy z bogatszą i uboższą mieszanką
    co niby zadowala ekologów a czasem tez kierowców.

    >>> Każdy cylinder dostanie dokładnie odmierzoną dawkę paliwa (taką samą)
    >>> a nie taką jaką udało mu się zassać przez długie kanały kolektora.

    skoro w zassanie mieszanki do cylindra jest w kategorii "udasie nieudasie"
    to może i powietrza niewiadomo ile zassie ten cylinder? ;-))

    > No właśnie mam fioła i może znajdę chwilę czasu ;)
    > Ja kiedyś zrealizuję pomysł podzielę się wrażeniami.
    > W sumie koszt takiej instalacji będzie niewiele większy niż tzw 2
    > generacji z silnikiem krokowym i mikserem, który dławi silnik min o 33%
    > Tak więc teraz zrodził się pomysł włożenia sekwencyjnego wtrysku ;)
    >
    idea słuszna
    ale czemu nie zacząć od 1 centralnego wtryskiwacza?
    a potem ewentualnie (juz tylko dla własnej satysfakcji) przejść na 4 i full
    group (4 kanały staga zasilasz z 1 wtrysku)

    w sumie to idea wcale nie jest hardcorowa
    sondę lambda wpinasz do staga i regulujesz sobie mapę czasów wtrysku (w
    stagu) tak aby było dobrze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: