  • Data: 2011-08-04 22:32:07
    Temat: Re: LPG inaczej...
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-04 22:12, pm pisze:
    > bezpośredni?
    > wielopunktowy to nie wiem - może mniejsza bezwładność systemu?
    > może jak są krótkie kanały dolotowe to jeden cylinder nie odsysa
    > drugiemu mieszanki?
    >
    > a bezpośredni żeby robić w cylindrze strefy z bogatszą i uboższą mieszanką
    > co niby zadowala ekologów a czasem tez kierowców.

    > skoro w zassanie mieszanki do cylindra jest w kategorii "udasie
    > nieudasie" to może i powietrza niewiadomo ile zassie ten cylinder? ;-))

    > idea słuszna
    > ale czemu nie zacząć od 1 centralnego wtryskiwacza?
> [...]

    O właśnie, więc po co zaczynać od 1 wtrysku skoro to praktycznie jedna
    robota zrobić 4 z pełnym wtryskiem czy jeden, na zasadzie uda się nie
    uda się zassać mieszankę :P Sonda lambda jest więc i STAG się ładnie
    zaadoptuje ;)

    Tak więc teorie mamy za sobą pora przystąpić do działania ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis