eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG inaczej...Re: LPG inaczej...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: LPG inaczej...
    Date: Wed, 3 Aug 2011 14:07:19 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <4...@4...net>
    References: <j19ilo$puu$1@news.onet.pl> <j1bao1$a5m$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1312373237 15399 82.143.187.50 (3 Aug 2011 12:07:17 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Aug 2011 12:07:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2389521
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 3 Aug 2011 13:19:55 +0200, Vlad The Ripper napisał(a):
    > W sumie nie znam się na instalacjach LPG, ale tak inzyniersko mysląc, jeśli
    > wtryski będą chodzić 2 razy za często to może wystarczy dać 2 zamiast 4,

    A nawet 1 zamiast 4, ale kolega chce 4.

    > ewentualnie jakoś prostym układem dwukrotnie zmniejszyć częstotliwość
    > sygnału ze wtrysku benzynowego?

    To nie jest takie proste, bo wymaga synchronizacji ktory cylinder teraz
    pali.

    Byly takie rozwiazania w benzynie, gdzie wtryskiwacze byly 4, ale polaczone
    po 2 rownolegle. Tylko ze w benzynie to troche inaczej skutkuje.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: