  • Data: 2011-05-23 18:07:01
    Temat: Re: LPG do silnika w12 6.0l - czy da się tanio ?
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fuen <fuen[spam]@wp.pl> napisał(a):

    > to weź kredyt na instalacje LPG
    >
    > kredyt bedzie kosztował tyle co oszczednosci na gazie

    Nie, to nie tak działa, kredyt po prostu podnosi koszty,
    i dodaje absurdalną ilość papierków (ale nie wiem nigdy
    nie brałem).

    Więc instalacja zamiast 10k wyniesie 11k i ze 2k w czasie.

    Ale ok nie o kredytach mowa dowiedziałem się że za 7k powinno
    się dać :), czyli za zaoszczędzone 3k można sobie net-booka
    kupić albo dużo hambrurgerów i cherry coke.

    pozdrawiam.