  • Data: 2011-05-23 18:04:23
    Temat: Re: LPG do silnika w12 6.0l - czy da się tanio ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-23 00:09, Michał pisze:

    > 6k w kieszeni za które można kupić laptopa, 3x ipada2 albo
    > dużo cherry coke + snickersy ;)
    >
    > auto chyba nie takie drogie, ale nie wiem czy ustrzelę za 40k,
    > powinno być za około 8% wartości bo się ponoć psuje na potęgę
    > (bardziej niż renówki)

    A budżet na naprawy tego masz w związku z tym?

    > no zgada się :) jak kupowałem pierwszego safrana na studiach
    > (koło początku 2006) to za instalacje chyba dałem 1.75k
    > a auto paliło 19l/100.

    Jeżeli Safrane (domyślam się że 3.0) paliło Ci 19l/100km, to zakładałbym
    raczej 25-30l/100km w Phaetonie 6.0.

    > Gazownik się trochę po głowie pukał że czemu nie ta za 3.6k
    > i że "tak się nie robi"

    A może z tą za 3.6k paliłby 14?

    > 6k to 6k ;) - jeśli się da za 4k

    Dać to się pewnie nie da.
    4k to kosztuje instalacja do silnika czterocylindrowego.
    A tu masz 12 cylindrów - na dobrą sprawę potrzebujesz to samo tylko 3x
    więcej tego niż w 4-cyl.

    I masz cudaka którego zapewne gazownik będzie widział pierwszy raz w
    życiu, a nawet jak gazownik już to widział, to z pewnością miał budżet
    większy niż 4k.
    Natomiast eksperymenty druciarskie (typu jak to wszystko połączyć na
    komputerze obsługującym tylko full-group i jedną lambdę) będą co
    najmniej długo trwały.