eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG do silnika w12 6.0l - czy da się tanio ?Re: LPG do silnika w12 6.0l - czy da się tanio ?
  • Data: 2011-05-25 06:14:59
    Temat: Re: LPG do silnika w12 6.0l - czy da się tanio ?
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

    > W dniu 2011-05-23 18:13, Michał pisze:
    >
    > >> Jeżeli Safrane (domyślam się że 3.0) paliło Ci 19l/100km, to zakładałbym
    > >> raczej 25-30l/100km w Phaetonie 6.0.
    > >
    > > 2.2 - 22.5l/100
    > > 2.0 - 19.5l/100
    > > 2.5 - 26.7l/100
    >
    > No ja tu widzę zależność prawie że liniową, która dla 6.0 wyniesie około
    > 60l/100km...
    > Swoją drogą te wyniki nie są normalne, nawet jak na jazdę sportową.

    kiedyś na 2.2 Warszawa->Kraków zrobiłem 8.4l/100 :), ale to była
    zima i lód i ciężarówki w poprzek drogi, i jechałęm na PB95
    bo o guziku zapomniałem :) zazwyczaj Kraków->Warszawa wychodziło 15l/100.

    rekord eko driving to było 7.3 na odcinku łącznym koło 80km.
    idea-> nie nacisnąć hamulca, wyłączyć klimę i światła.

    podobno 2.0 może palić 12l/100, ale to nie na moje nerwy.
    2.0 jest jak CC700 gaz do dechy albo wcale, bo mocy nie ma.

    > >>> Gazownik się trochę po głowie pukał że czemu nie ta za 3.6k
    > >>> i że "tak się nie robi"
    > >>
    > >> A może z tą za 3.6k paliłby 14?
    > >
    > > może :)
    > >
    > > Czyli był był dziś do przodu o jakieś 17k pln ;) ?
    > > ale student oszczędzał to student miał :)
    >
    > No ale tak się jakoś kończą tzw. "dziadowskie oszczędności".
    > Bo generalnie to albo sobie należy kupić coś co mało pali i mało płacić
    > za paliwo, a jak się już coś modzi, to z głową (i budżetem).
    >
    >
    > >> Natomiast eksperymenty druciarskie (typu jak to wszystko połączyć na
    > >> komputerze obsługującym tylko full-group i jedną lambdę) będą co
    > >> najmniej długo trwały.
    > >
    > > Właśnie już ten problem był w Vel Satisie 3.5....
    > > 4 lambdy
    >
    > No w W12 nie wiem ile będzie, ale spodziewałbym się 5 albo 8.

    yyyyyyy 5....8 ???

    >
    > > z plusów brak kabelków od świec i innych bzdur
    > > co sie (ponoć) psują, i jeden świece na 250kkm :)
    >
    > No pewnie nie na LPG zrobionym na sztukę.
    >
    > > efekt:
    > > po 8 kilometrach "injection fault"
    > > po następnej chwili "antipollution monitor fault"
    >
    > To będzie chleb powszedni po założeniu jakiejś rzeźby do takiego silnika.

    żeby tylko nie miał trybu awaryjnego ;)

    >
    > > KURDE a może olać phaetona
    >
    > No jest jeszcze pytanie dlaczego 6.0?
    > z kiepską instalacją frajdy z tego nie będzie, palić będzie jak smok, a
    > jechać pewnie gorzej niż mniejszy nie "zarzeźbiony" silnik.


    to ja może sobie pojeżdżę safranem (puki koło nie odpadnie [żart] ;) )
    i pomyślę :)

    tylko wlazłem na allegro i poznikały prawie wszystkie W12 :(

    6.0 dlatego że i tak pali prawie tyle samo (chyba?), liczę że się nic nie
    spitoli akurat w silniku a nie chce więcej "kompromisów" na wyposażeniu .

    kurde... no... dobra jeżdżę jeszcze chwile safranem :)
    czekam a benzyna będzie po 6pln i się ogłoszą hurtem W12 ;)

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: