  • Data: 2013-07-10 12:33:58
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Jul 2013 12:12:55 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A czemu we Wrocławiu miałoby być akurat na Drezno?
    > A nie np. na Norymbergę, Monachium, Frankfurt a/M czy Paryż?

    A co powinno byc twoim zdaniem ?

    > A po jakiego?
    > Przejście na A4 jest w Jędrzychowicach jeśli już.

    Ciekawe ile osob spoza regionu wie gdzie sa Jedrzychowice.
    Albo szybko na mapie znajdzie, tak ja w obcym rejonie widzac ze
    Barwinek prosto ... to do Krakowa prosto czy juz zawracac ? :-)

    Przejscie nie jest zreszta "w Jedrzychowicach" tylko obok.
    A jest tez obok Zgorzelca :-)

    Ale nie ma sie co klocic - Jedrzychowic tez na drogowskazach nie ma
    :-)

    J.