  • Data: 2013-07-10 11:56:22
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 08 Jul 2013 19:49:20 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > A ja wręcz przeciwnie, ponieważ jest coraz gorzej w stosunku do
    > konkurencji i mam dziwne wrażenie, że nawet do niej samej z
    > wcześniejszych okresów 'ewolucji'.

    > To się ciesz, zresztą jak czytam to w zasadzie w ogóle wad AM nie
    > zauważasz. Ma jak ma i Tobie to odpowiada.

    Ma jak ma, czlowiek przeczyta instrukcje, cos zapamieta, reszte
    odgadnie, i te wady znikaja.
    A wady innych nie znikaja :-)

    > Jw. - jakoś sobie nie przypominam, by z innymi było tak różnie jak z
    > AM. Jeden z lepszych numerów to próba jazdy chyba do Kalisza z
    > dowolnego miejsca w Polsce :)

    Ale co - Kalisz w ogole, czy jakis konkretny adres ?

    > O ostatniej grubej wtopie z trybem ciężarowym to nawet nie wspominam.

    A to "normalny czlowiek" ciezarowka jezdzi ? :-)

    A teraz wymien te inne, ktore testowales osobiscie jadac duzym tirem
    :-)

    J.