eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Date: Mon, 15 Aug 2016 18:26:13 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 15
    Message-ID: <nosqfk$bl1$1@node2.news.atman.pl>
    References: <none8d$uo0$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <nonjtl$c3b$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2ruy8y8u55b2$.17jsh4q75d5o1$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 176-115-85-233.via.zamek.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1471278388 11937 176.115.85.233 (15 Aug 2016 16:26:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Aug 2016 16:26:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <2ruy8y8u55b2$.17jsh4q75d5o1$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704130
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2016-08-15 12:58, J.F. wrote:
    > Bo w to "poczucie elity" nie wierze. Nie w tym przypadku.

    A rozmawialeś kiedyś z ludźmi posiadającymi karty Makro? Zazwyczaj
    dowiedujesz sie że "my w zwykłych sklepach nie kupujemy" itp teksty [1].
    Jaki kraj takie elity :D Tu akurat była elita od handlowania majtkami na
    targu i oni potrzebują takich elitarnych łaskotek jak elitarne sklepy z
    elitarną elektronika z elitarnych chin. Przypuszczam z nietrzeźwej
    obserwacji że to poczucie wyższości jest siła napędową sklepów dla vipuf
    z czego makro skrzętnie korzysta.

    [1] Znam kilkunastu. Moze niewiele ale obserwuje korelację: im mniejszy
    biznes tym większa potrzeba kupowania pomidorów w Marko a nie w byle
    Auchanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: