  • Data: 2016-08-15 19:15:06
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Aug 2016 18:26:13 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
    > A rozmawialeś kiedyś z ludźmi posiadającymi karty Makro? Zazwyczaj
    > dowiedujesz sie że "my w zwykłych sklepach nie kupujemy" itp teksty [1].

    Ja mam raczej normalnych znajomych. Jesli kupuja w Makro, to z
    racjonalnych powodow. Ewentualnie tak im sie wydawalo :-)

    > Jaki kraj takie elity :D Tu akurat była elita od handlowania majtkami na
    > targu i oni potrzebują takich elitarnych łaskotek jak elitarne sklepy z
    > elitarną elektronika z elitarnych chin. Przypuszczam z nietrzeźwej
    > obserwacji że to poczucie wyższości jest siła napędową sklepów dla vipuf
    > z czego makro skrzętnie korzysta.

    Mozliwe, ale o to bym podejrzewal prawdziwe sklepy dla prawdziwych
    vipow, a nie jakies Makro.

    > [1] Znam kilkunastu. Moze niewiele ale obserwuje korelację: im mniejszy
    > biznes tym większa potrzeba kupowania pomidorów w Marko a nie w byle
    > Auchanie.

    no coz - u mnie jak Makro startowalo, to mialo niewielka konkurencje.
    Teraz co kawalek jakis super/market.

    J.