  • Data: 2016-08-15 19:21:01
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Aug 2016 18:15:04 +0200, HF5BS napisał(a):

    > Kasy są jak najbardziej fiskalne. Nie wiem, może firmy mają to inaczej
    > deklarowane i wtedy kto inny płaci VAT, wtedy użycie karty, jako
    > konieczność, było by zrozumiałe, aby system wiedział, jak policzyć
    > ostateczną cenę do zapłaty. Nie wiem, gdybam tylko. Ja w każdym razie
    > rachunek... paragon znaczy się, miałem jak najbardziej, z podatkiem.

    Vat, cena - wszystko to samo (chyba ze kupujesz towary z "odwrotne
    obciazenie", ale to dopiero od niedawna).
    Tylko, ze jesli zawsze sprzedajesz innym firmom, to nie musisz miec
    kasy fiskalnej. Co pewne zalety moze miec.
    No ale skoro sprzedaja takze "na potrzeby prywatne", to potrzebuja, i
    zalety znikaja ...

    J.