  • Data: 2015-04-06 21:09:56
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale po co, skoro mam ochotę odpowiedzieć na jedno konkretne zdanie, a
    > wcale nie brać udziału w dyskusji o idiotycznym pomyśle?

    No to pisze, ze wtedy warto zaznaczyc ze jest to OT a nie kontynuować
    dyskusję jakby to było "w temacie".
    Twoja ocena jakosci pomyłu nie ma tu nic do rzeczy, tym bardziej skoro sie
    do niego nie odnosisz. Rozmawiamy o technikaliach usenetu a nie
    merytorycznie o odniesieniu sie do tematu.

    > Wreszcie.

    Ale to nie jest dla Ciebie pozytywna ocena...