  • Data: 2015-04-07 17:55:00
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2015 o 11:18 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Jesli to jest europejskie mondeo, z 2005, z 5-biegowa skrzynia
    > automatyczna, z mozliwoscia zmiany tych 5 biegow recznie (sekwencyjnie),
    > to wydaje mi sie, ze to jest skrzynia zrobotyzowana.
    > I czy ma sprzeglo hydrauliczne to nie wiem ...

    Nie wiem jaka skrzynia jest w tym mondeo, ale ja w normalnym automacie mam
    tryb sekwencyjny i tryb manualny. Czyli mogę w trybie D zmieniać biegi
    manetkami przy kierownicy (sekwencyjnie), mogę też przejść całkowicie na
    sterowanie ręczne (tryb M) i tymi samymi łopatkami zmieniać biegi jak w
    zwykłym manualu. Jak w trybie M wbiję np. "3" - auto cały czas trzyma
    trzeci bieg bez względu na obroty - aż do zatrzymania, wtedy samo
    zredukuje do 1.
    W trybie M mam dostępne wszystkie 6 biegów - na upartego można jeździć nie
    używając trybu D - nawet RadosławF byłby zadowolony :-)

    TG