  • Data: 2013-12-21 20:20:49
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-21, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Jakie tabuny ?! Konkretny kierowca może nie znać tej drogi. A Ty wielką
    > analizę robisz z tablicy. To mówię, że w konkretnym przypadku nie przesądza.

    Prosze Cie... Tutaj nie trzeba byc wrozka zeby nie widziec, ze sa to po prostu
    cwaniaczki ktorym wydaje sie, ze tylko im sie spieszy i codzien udaja sieroty
    ktore udaja, ze nie wiedza jak trafic do domu. A kolejne sieroty wpuszczaja
    takich. Mi jak sie spieszy i nie chce mi sie stac w korku to w przypadku jak
    z filmu Myjka po prostu jade pasem ktory prowadzi na estakade prowadzaca
    w przeciwnym kierunku i zawracam przy pierwszej okazji.

    Raz we mnie taki kutas wjechal bo zauwazyl luke w ktora moze sie wbic ale juz
    nie mial czasu zauwazyc, ze jest tam motocykl.

    --
    Artur
    ZZR 1200