  • Data: 2013-12-22 23:04:02
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl>

    > To prawda.
    > Już dawno wymyśliłem sobie taki system, który pozwalałby pogadać z innymi
    > samochodami w odległości do kilkudziesięciu metrów. Przecież technicznie
    > to nic trudnego.

    Najpierw samochody musiałyby mieć jakikolwiek system komunikacji. Jeśli
    miałby być powszechny to musiałby zaspokajać jakieś większe potrzeby. W
    ogólności wydaje się, że jakkolwiek jakaś aplikacja musiałaby do tego
    powstać to nie ma jeszcze odpowiedniego rozwiązania komunikacyjnego takiego
    jak zdecentralizowana ale samoorganizująca się sieć cyfrowa. Nie wiem czy
    nie ma czegoś takiego bazującego na WiFi.