  • Data: 2013-12-21 22:09:35
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-21, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Sam widzisz jaka argumentacja. Zlikwidować tablice 'gminne' to się
    > polepszy? Bzdura^2 - chamów i buraków nie brakuje, a rejestracja o
    > niczym nie świadczy (choć w przypadku zjazdu na Otwock z rejestracją
    > WOT jest dokładnie odwrotnie, czyli buraczy lokales).

    Oczywiscie, oceniac po jednej sytuacji jest trudno, ale jak sie prowadzi
    codzienne obserwacje to ma sie inne na to spojrzenie :-)

    > Na moich trasach
    > regularnych tablic niewarszawskich/lokalnych jest chyba z 50% (nie
    > liczyłem dokładnie - synowie się w to bawili). Tzw. 'słoiki'
    > (jak Ty sam :) ) twierdzą, że wręcz na tablicy obcej łatwiej się
    > po DC jeździ.

    Eee, to bzdura jakas. Jezdze na tablicach podkarpackich i warszawskich - nie
    zauwazylem zadnej roznicy. Ja tam swoich zachowan tez nie uzalezniam od
    tablicy, jezeli chodzi o normalne wlaczanie sie do ruchu itd, no chyba, ze
    laduje sie przedemnie jakis lokales z buspasa ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200