  • Data: 2013-12-22 16:08:44
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-21 22:09, AZ pisze:
    > On 2013-12-21, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    (...)

    > Oczywiscie, oceniac po jednej sytuacji jest trudno, ale jak sie prowadzi
    > codzienne obserwacje to ma sie inne na to spojrzenie :-)

    Otóż to :)

    (...)

    > Eee, to bzdura jakas. Jezdze na tablicach podkarpackich i warszawskich - nie
    > zauwazylem zadnej roznicy.

    Ja tam nie wiem, ale skoro sami tak mówią to trochę w tym racji być
    musi. Parę dni temu znajomek nawet opowiadał jak to udało mu się wyłgać
    od mandatu na lotnisku (parkowanie oczywiście) - weź jeszcze pod uwagę,
    że Ty tutaj długo jeździsz :)

    > Ja tam swoich zachowan tez nie uzalezniam od
    > tablicy, jezeli chodzi o normalne wlaczanie sie do ruchu itd, no chyba, ze
    > laduje sie przedemnie jakis lokales z buspasa ;-)

    Ja od tablicy wprost z całą pewnością nie, skoro 'co drugi' ma obce i
    dzień w dzień towarzyszą mi one w jeździe po mieście i okolicach.
    Jednak naprawdę zagubionego można wyczuć.