  • Data: 2013-12-22 21:30:48
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-22 21:03, AZ pisze:

    > Tylko tu mialem na mysli zachowania innych uczestnikow na ktore mogla by
    > wplynac moja tablica.

    To nieistotne - ja parafrazując Twoje stwierdzenie miałem na myśli
    dokładnie to co napisałem w odniesieniu do Twojego stwierdzenia:
    "> Zapomnialem wtedy napisac - minus obcych jest takich, ze czesciej
    kontroluja
    > ot tak bez powodu i rutynowo...",
    czyli że nie zauważyłem żadnej różnicy jeżeli chodzi o kontrole.

    > Czasami wystarczy tylko jechac i dziwnym trafem z gaszczu samochodow
    > W** funkcjusz wybiera ciebie.

    Ja jednak podtrzymam swoje zdanie, mimo faktu, że dorobiłem się
    kontroli właśnie ze względu na tablice.

    > Bo jemu sie spieszy, a Tobie nie bo przeciez stoisz w korku a mogles
    > pojechac poboczem ;-)

    Mnie się zasadniczo nigdy nie śpieszy, niemniej wolałbym być na czas.
    Wybieram opcję wyjścia o odpowiednim czasie :P