    Date: Sun, 05 Jan 2014 15:29:23 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kowboje znowu w akcji

    W dniu 05.01.2014 10:27, Trybun pisze:
    > A tu w mediach tylko wzmianki - gonili i doprowadzili do śmierci
    > człowieka... powód - "niezatrzymanie się do kontroli"...
    >
    > Ilu jeszcze ludzi muszą zabić ci stróże bezmyślnego prawa żeby o tym
    > zaczęło być głośno:
    >
    > http://www.fakt.pl/pijany-kierowca-uciekal-przed-pol
    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

    "Ucie­ka­ją­ce przed po­li­cją czer­wo­ne audi wpa­dło do rowu, a potem
    ude­rzy­ło w drze­wo i da­cho­wa­ło"

    Czego nie rozumiesz w zachowaniu policji? Jeśli mają cień podejrzenia,
    zatrzymują do kontroli kogo chcą! Jeśli dzięki temu na rynek trafi mniej
    narkotyków, mniej broni, dziwek z zagranicy, nielegalnych imigrantów -
    ja się z tym zgadzam. Mimo że nie piję wogóle alkoholu, dmucham w
    alkomat przynajmniej 2 razy w roku. Mam się z nimi kłócić? Bez jaj,
    taki mają zawód, czasami upierdliwy dla niewinnych, ale mają być mocno
    nieprzyjemni dla przestępców.

    "Do wy­pad­ku do­szło pod­czas po­li­cyj­ne­go po­ści­gu, gdy sa­mo­chód
    nie za­trzy­mał się do kon­tro­li dro­go­wej"

    na 99% to nie była łapanka przy drodze na wszystkie auta. W jakiś sposób
    wylosowali pijanego. Albo jechał szlaczkiem, albo robił coś innego co
    spowodowało zapalenie się "czerwonej lampki" w głowach policjantów. Nie
    wpadłeś na pomysł, że mogli "grzać" 140 przez miasto, na progach
    zwalniających, na zakręcie przed torami kolejowymi, gdzie spaceruje 8
    osób? Zero skojarzeń?
    To teraz pomyśl, należało jechać spokojnie za nimi(moze nie mieli
    wideorejestratora z radarem) i zapytać czemu tak szybko jechali? Jak
    często tak szybko jeżdżą? Jaka była by odpowiedź? parsknęli by śmiechem.

    "W cza­sie uciecz­ki ści­ga­ni usi­ło­wa­li ze­pchnąć ra­dio­wóz z drogi."
    i wtedy miały paść strzały. Sorry, kontrola nie boli. mozna ją
    przegapić, chociaż trzeba być niezłym lokiem, ale nie zatrzymać się do
    kontroli, i próbować zepchnąć radiowóz, to jest celowe, przemyślane
    działanie, którego skutkiem ma być kalectwo lub śmierć policjantów. Ci
    policjanci powinni sięgnąć po broń w obronie własnej.

    ToMasz