  • Data: 2019-10-18 21:32:56
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 października 2019 14:05:40 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:

    > No właśnie zastanawiam się czy żyję w wyspie pośród barbarzyńców czy
    > problem jest wydumany/

    Tu nie chodzi o to czy 99% ludzi rozumie. Chodzi o ten 14 czy nawet 0.01% ludzi
    ktorzy stosuja logike inaczej i sad sie do ich interpretacji moze przychylic.

    Wtedy te 99% jest w czarnej bo stosuja sie do przepisu a jednak dostana po glowie...

    jest jasny, interpretacja niejasna

    > Czyli nie jest jasny. Pal6, że na grupie - wśród sądów też.

    No wlasnie. I w sumie nie ma co sie dziwic. Nagle pas do jazdy ktory jest "swiety" i
    ma dokladnie wyznaczone zasady uzycia staje sie w sumie niezdefiniowany bo starczy
    dostawczak na awaryjnych...

    > Bez jaj. Nie róbmy z Polaków genetycznych idiotów. Jak ktoś idzie do
    > przejścia albo przed nim stoi, to czego się spodziewasz - okrętu?

    Jak idzie to nie wiem dokad idzie. Jak stoi to moge zalozyc ze chce przejsc ale moze
    nie teraz.

    Jak stoi i patrzy wyczekujaco to zakladam ze chce przejsc teraz.

    Tyle ze to wiele nie zmienia. Jak nogi na pasach nie polozy to pierwszenstwa nie ma.
    A jak wejdzie tak ze nie sposob fizycznie sie zatrzymac to powoduje wypadek.

    Ale wiem ze sie nie zgodzisz bo ignorujesz stan przejsciowy.
    Wiec sie nie dogadamy.

    zachecaj pieszych aby podnosili reke jak chca przejsc?

    > No nie rozumiem. Równie dobrze mogą machać tęczową flagą.

    Nie trzeba. Starczy lape podniesc. Dziala, choc nie zawsze. Testowane tez za
    zachodnia granica. Sa miejsca gdzie mozna stac do usranej smierci. Albo do
    odpowiedniej szpary miedy samochodami.