  • Data: 2019-10-18 21:52:27
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Oct 2019 21:10:10 +0200, Shrek napisał(a):
> [...]
    internetu i zapytasz swiadomych kierowcow czy za transportem bulek stosowac zamek to
    sporo (z sufitu rzuce 30%) stwierdzi ze nie bo czemu?

    > Naprawdę zaczyna mi się wydawać, że warszawa jakaś strasznie wyjątkowa
    > jest, albo wy macie problemy z dupy.

    Czemu - dobrze pisze.
    Jak lewy pas jedzie szybciej niz dozwolona, to absolutnie nie mozna
    mowic o obnizonej predkosci :-)
    I nie trzeba wpuszczac :-)

    Co prawda znajdzie sie pewnie jakis jeden sprawiedliwy, ktory zwolni i
    wpusci, a wtedy wszyscy za nim juz musza :-)

    No i jeszcze wrocmy do litery
    "W warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni z więcej niż
    jednym pasem ruchu w tym samym kierunku jazdy, w przypadku gdy nie
    istnieje możliwość kontynuacji jazdy pasem ruchu z powodu wystąpienia
    przeszkody na tym pasie ruchu lub jego zanikania, ..."

    Taki dostawczak mozna traktowac jak przeszkode ...

    Pozostaje jeszcze kwestia co myslec o jezdni gdzie na jednym pasie
    jada 70, a drugi stoi. Srednia 35, wiec zmiejszona predkosc na jezdni,
    czy wcale nie, czy moze stojacych pojazdow do tak z definicji do
    predkosci nie zaliczamy :-)

    J.