  • Data: 2019-10-19 08:05:41
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.10.2019 o 21:33, s...@g...com pisze:

    > Warszawa? nieeee, nie trafiles. Choc tam nieco poprzebywalem kiedys.

    Trafiłem, właśnie w warszawie nie ma żadnego problemu z zamkiem. Jak coś
    blokuje pas, czy to karetka czy taksówka czy barierka to się zjeżdza na
    zamek. Wyjątkiem jest autobus na przystanku (trochę bez zatoczek jest).
    Wdtey dnie puszczają - widać wychodzą z założenia, że skoro zaraz
    pojedzie to nie ma co robić zagadnienia - ja akurat puszczam jak ktoś
    ogranięty to mu trochę miejsca zostawiam.

    --
    Shrek