eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKomputery jednak są głupie :) (raczej OT - ot, taki żart dla rozluźnienia) :)Re: Komputery jednak są głupie :) (raczej OT - ot, taki żart dla rozluźnienia) :)
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Komputery jednak są głupie :) (raczej OT - ot, taki żart dla
    rozluźnienia) :)
    Date: Fri, 13 Dec 2013 23:34:41 +0100

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:l8fr7o$poi$1@news.vectranet.pl...

    > Tu google nie potrafi określić kontekstu.

    Ja tam nie wymagam od niego, aby miał talent krasomówczy, ale chciałbym móc
    ufać, że albo jednak się przyłoży, albo stosownie się zastrzeże, że np. dane
    tłumaczenie może być rezultatem 2 różnych fraz wejściowych, albo odwrotnie,
    jedna fraza może zostać przetłumaczona na kilka, znaczących zupełnie co
    innego... czyli tak jak tu z kierowcą i magistralą

    > Ale jak wytłumaczysz taki tekst na stronie jakby nie było oficjalnej
    > dokumentacji:
    >
    > Cytat:
    > Aby uzyskać metryki nadające się do sąsiednich ciągi w układzie (na
    > przykład wykonawczych sformatowanego tekstu), należy użyć
    > MeasureCharacterRanges metody lub jeden z MeasureString metod, które ma
    > StringFormati przekazać GenericTypographic. Also, ensure the
    > TextRenderingHint for the Graphics is AntiAlias.

    Komuś nie chciało się odżałować na tłumacza, osobliwe, firma obracająca
    wielomiliardowymi sumami (capi tu M$ aż (nie)miło), wzdraga się przed
    zapłaceniem tłumaczowi jednego kafla sałaty (1 k$) za kilka stron tekstu. I
    siada jakiś ciućmok alias kolo, chwyta może i za gugl translejt, bez
    zastanowienia ctrl-c/ctrl-v i powstają potworki, w których aż dusi smrodem
    tłumaczy automatycznych. Albo wręcz jakiś skrypcik podstawi tekst źródłowy
    autotłumaczowi, od niego odbierze wynik i tego kwiatuszka przedstawi
    gawiedzi ku jej uciesze, że ma tekst po polskawemu.

    > Koniec cytatu.
    >
    > A tu link do strony (żeby nie było, że zmyślam)
    > http://msdn.microsoft.com/pl-pl/library/9bt8ty58(v=v
    s.110).aspx

    Ano, nie dojrzałem linka, dopiero jak przewinąłem, a zgadłem... Styl
    ewidentnie, małomiękki...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.