  • Data: 2012-06-14 11:16:19
    Temat: Re: Kompakt idealny? Duza matryca w malym body
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-14 09:19, quent pisze:
    > Jeśli już upraszczać to nie zawężać do fotek z małą GO ale właśnie
    > uogólniać do fotek_w_ogóle aby nie wyszedł pokraczny wniosek, że i
    > telefon nadaje się równie dobrze jak ff do pewnego rodzaju zdjęć.

    Ale to nie jest wniosek pokraczny tylko słuszny. Do pewnego rodzaju
    zdjęć (ilościowo prawie wszystkich), telefon nadaje się równie dobrze
    jak duży, drogi aparat.
    Gdyby ktoś nie zrozumiał, do pewnego rodzaju zdjęć (ilościowo niewielu),
    nie nadaje się.

    > Z małą matrycą jesteś skazany na dużą GO no i zaczynają się schody gdy
    > światła jest mniej. To są spore wady bo przecież jest cała masa
    > sytuacji, w których sterujemy GO mając podpięty niekoniecznie tele ale
    > np jakiś jasny standard.

    Jest też masa sytuacji, gdzie światła jest dość.
    Jest w końcu masa sytuacji, gdzie mała go jest niepożądana.

    To, że na grupie p.r.f.c. szacun mają laski z jednym okiem ostrym nie
    znaczy, że dziennie robi się i ogląda miliardy takich zdjęć. To, co
    siedzi na fejsie, instagramie, onecie, waszej klasie i w skrzynkach
    pocztowych pań księgowych, to pstryki z komórek, które cieszą i
    satysfakcjonują w 100%

    --
    pozdrawia Adam
    /ostatnio słyszałem, że wszystko bierze się z... a, nieważne/