-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
anger.ac.uk!not-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
Date: Thu, 1 Oct 2020 16:39:59 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rl4t8g$sjp$1$horizn@news.chmurka.net>
References: <a...@g...com>
<5f60e7be$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <11k7m98a58fg9$.dlg@myjk.org>
<rjvhr8$18h0$1@gioia.aioe.org>
<5f63658a$0$546$65785112@news.neostrada.pl> <f...@m...org>
<5f64846c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<rk28i6$18t$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f64c6f1$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<u0jpk40m1wdx$.dlg@myjk.org> <e...@4...net>
<m...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@m...org> <rks3tg$ni8$3$horizn@news.chmurka.net>
<z...@m...org> <rkt16f$c26$1$horizn@news.chmurka.net>
<3...@m...org> <5f743ebf$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 1 Oct 2020 15:40:00 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
logging-data="29305";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
Content-Language: en-GB
In-Reply-To: <1...@m...org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685646
[ ukryj nagłówki ]On 01/10/2020 15:36, Myjk wrote:
> Wed, 30 Sep 2020 10:15:59 +0200, cyklista
>
>> No jak nie celowo,jak celowo, jak inaczej nazwac dołożenie samochodowi
>> masy i dodatkowego oporu a oczekiwac że spali tyle samo?
>> masa baterii i opór prądnicy ładującej bateriie daje pogorszenie
>> spalania i emisji
>
> Jprdle, przestańcie w kółko powtarzać te głupoty. Co z tego że ma większą
> masę, skoro sprawność pracy silnika jest wyższa (także dzięki temu że jest
> on wyłączany w razie postoju a jak jest włączany to napędza auto a resztę
> odkłąda do akumulatora, także na postoju w trybie który w spaliniaku się
> nazywa idle), w tym odzyskiwanie energii z hamowania zachodzi na rzecz tej
> masy? Czyste elektryki mają jeszcze większą masę, a są sprawniejsze niż
> odpowiedniki spalinowe. Przyjmijcie to w końcu do wiadomości. Zamiast
> powielać brednie, poszukajcie odpowiedzi skąd im takie idiotyzmy wyszły --
> bo że stwierdzili że PHEVy przy pałowaniu (cokolwiek to znaczy) palą więcej
> niż ekwiwalnet spalinowy (pewnie dla testu zagłaskany) to już wiadomo.
> Jeźdżę PHEVem który spala 2x mniej paliwa niż ekwiwalent spalinowy! Jeśli
> komuś wyszło że spala więcej, to musiał być pędzony w korkach od świateł do
> świateł (gdzie nie miał szans na odzysk energii z hamowania), do tego w
> trybie CHARGE (kiedy to na postoju silnik pracuje na 2500 obrotów, a
> podczas jazdy, nawet jak się toczy na 4000 obr.) i jeszcze nie uwzglęniając
> jazdy na zgromadzonym w tym trybie prądu. To jedyne logiczne wyjaśnienie
> jak komuś mógł wyjść taki absurd -- tylko do rzeczywistości ma się jak
> pięść do oka, bo nikt kto jeździ w trbie HEV nie jeździ w trybie charge, bo
> po co?
>
No wszystko sie wlasnie rozchodzi o sposob uzytkowania + bledne
zalozenia producentow co do uzytkowania. Prosze, oto jest nasza nowa
hybryda o zasiegu 50km z akumulatorow, jest super eko.
Przychodzi firma czy jakis Kowalski i chce kupic auto:
- prosze tutaj oto najnowsza na swiecie pro eko hybryda, ktora pali tak
malo, ze wrecz produkuje czyste powietrze, walczy z podzialami
spolecznymi, niewolnictwem itp. Jako firma aktywnie wlaczamy sie w walke
z nierownym trakowaniem, a nasza dyrektor marketingu w pierdziszewie
jest kobieta.
- ale ja duzo jezdze, nie mam czasu ladowac codziennie i chce diesla
- diesle beda za 4mce, ladowac pan nie musi, a jak pan wezmie hybryde to
damy panu jeszcze znizke i pilke plazowa.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.20 18:59 Budzik
- 01.10.20 19:31 Zenek Kapelinder
- 01.10.20 19:40 Zenek Kapelinder
- 01.10.20 20:26 Myjk
- 02.10.20 11:07 K
- 02.10.20 11:15 K
- 02.10.20 13:04 Myjk
- 02.10.20 13:15 Myjk
- 02.10.20 13:22 Myjk
- 02.10.20 18:20 K
- 02.10.20 19:13 Myjk
- 03.10.20 20:59 Budzik
- 03.10.20 22:56 Zenek Kapelinder
- 04.10.20 11:59 Budzik
- 05.10.20 17:29 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=