eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny niemiecki motowałek:-)Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
    anger.ac.uk!not-for-mail
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Date: Thu, 1 Oct 2020 16:39:59 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rl4t8g$sjp$1$horizn@news.chmurka.net>
    References: <a...@g...com>
    <5f60e7be$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <11k7m98a58fg9$.dlg@myjk.org>
    <rjvhr8$18h0$1@gioia.aioe.org>
    <5f63658a$0$546$65785112@news.neostrada.pl> <f...@m...org>
    <5f64846c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <rk28i6$18t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f64c6f1$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <u0jpk40m1wdx$.dlg@myjk.org> <e...@4...net>
    <m...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org> <rks3tg$ni8$3$horizn@news.chmurka.net>
    <z...@m...org> <rkt16f$c26$1$horizn@news.chmurka.net>
    <3...@m...org> <5f743ebf$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 1 Oct 2020 15:40:00 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
    posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
    logging-data="29305";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    Content-Language: en-GB
    In-Reply-To: <1...@m...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685646
    [ ukryj nagłówki ]

    On 01/10/2020 15:36, Myjk wrote:
    > Wed, 30 Sep 2020 10:15:59 +0200, cyklista
    >
    >> No jak nie celowo,jak celowo, jak inaczej nazwac dołożenie samochodowi
    >> masy i dodatkowego oporu a oczekiwac że spali tyle samo?
    >> masa baterii i opór prądnicy ładującej bateriie daje pogorszenie
    >> spalania i emisji
    >
    > Jprdle, przestańcie w kółko powtarzać te głupoty. Co z tego że ma większą
    > masę, skoro sprawność pracy silnika jest wyższa (także dzięki temu że jest
    > on wyłączany w razie postoju a jak jest włączany to napędza auto a resztę
    > odkłąda do akumulatora, także na postoju w trybie który w spaliniaku się
    > nazywa idle), w tym odzyskiwanie energii z hamowania zachodzi na rzecz tej
    > masy? Czyste elektryki mają jeszcze większą masę, a są sprawniejsze niż
    > odpowiedniki spalinowe. Przyjmijcie to w końcu do wiadomości. Zamiast
    > powielać brednie, poszukajcie odpowiedzi skąd im takie idiotyzmy wyszły --
    > bo że stwierdzili że PHEVy przy pałowaniu (cokolwiek to znaczy) palą więcej
    > niż ekwiwalnet spalinowy (pewnie dla testu zagłaskany) to już wiadomo.
    > Jeźdżę PHEVem który spala 2x mniej paliwa niż ekwiwalent spalinowy! Jeśli
    > komuś wyszło że spala więcej, to musiał być pędzony w korkach od świateł do
    > świateł (gdzie nie miał szans na odzysk energii z hamowania), do tego w
    > trybie CHARGE (kiedy to na postoju silnik pracuje na 2500 obrotów, a
    > podczas jazdy, nawet jak się toczy na 4000 obr.) i jeszcze nie uwzglęniając
    > jazdy na zgromadzonym w tym trybie prądu. To jedyne logiczne wyjaśnienie
    > jak komuś mógł wyjść taki absurd -- tylko do rzeczywistości ma się jak
    > pięść do oka, bo nikt kto jeździ w trbie HEV nie jeździ w trybie charge, bo
    > po co?
    >

    No wszystko sie wlasnie rozchodzi o sposob uzytkowania + bledne
    zalozenia producentow co do uzytkowania. Prosze, oto jest nasza nowa
    hybryda o zasiegu 50km z akumulatorow, jest super eko.
    Przychodzi firma czy jakis Kowalski i chce kupic auto:

    - prosze tutaj oto najnowsza na swiecie pro eko hybryda, ktora pali tak
    malo, ze wrecz produkuje czyste powietrze, walczy z podzialami
    spolecznymi, niewolnictwem itp. Jako firma aktywnie wlaczamy sie w walke
    z nierownym trakowaniem, a nasza dyrektor marketingu w pierdziszewie
    jest kobieta.

    - ale ja duzo jezdze, nie mam czasu ladowac codziennie i chce diesla

    - diesle beda za 4mce, ladowac pan nie musi, a jak pan wezmie hybryde to
    damy panu jeszcze znizke i pilke plazowa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: