  • Data: 2020-09-30 21:59:53
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz Budzik pierdolisz także w oczach skrzypi jak się czyta. Po
    > chuj chcesz oszczędzać wodę jak teraz napisałeś że jest jej do
    > oporu.

    Kłania sie czytanie ze zrozumieniem.

    > Piach na Sacharze też byś oszczędzał bo Grecie ktoś by
    > kazał tak mówić?

    Ale cie ta Greta w dupe gryzie :)))

    > Żadna woda na Ziemi nie nadaje się bezpośrednio
    > do picia. Nawet ta z lodowców bo jest zbyt mało zmineralizowana.
    > Widziałeś wodę w Wiśle? Jak jest głębiej niż 20 centymetrów to dna
    > nie widać. A jak są w necie zdjęcia z oceanów i mórz różnych to
    > tam pod wodą widoczność na kilkadziesiąt czy kilkaset metrów. To
    > pewno dlatego odsalanie morskiej wody kosztuje podobnie co
    > oczyszczanie tej z rzek.

    Ustalmy fakty - twoim zdaniem do przetworzenia nadaje sie kazda woda,
    czy to pobrana z obojetnie jak brudnej rzeki, czy z morza.
    Tak?

    Rozumiem, ze to co pisza naukowcy to twoim zdaniem bzura?
    Np to:
    Zwykle, taką wodę można znaleźć w rzekach, jeziorach, śniegu, lodzie i
    pod ziemią. Ostatecznie, tylko 1% wody jest faktycznie dostępny dla
    mieszkańców tej planety.

    Jednakże, proporcja wody pitnej wypada jeszcze niżej stanowiąc zaledwie
    0,007% całkowitej objętości wody na naszej planecie.

    A rozwiazanie jest proste - wystarczy zbudować ogromne instalacje
    odsalania, bardzo energochłonne drogie.
    I juz? Az dziwne ze rolnicy jeszcze na to nie wpadli i nie zaczeli
    budowac na własna reke...

    > Jak nie masz instalacji do wody szarej to
    > nie masz prawa nikogo pouczać odnośnie oszczędzania wody.

    Ja nikogo nie pouczam

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki