-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <55052552$0$30004$65785112@news.neostrada.pl>
<me3alb$hjh$1@dont-email.me> <me3dvj$tap$1@node2.news.atman.pl>
<550573e7$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
<me3s9f$c67$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<me490n$1tg$1@usenet.news.interia.pl> <me4cii$smf$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<me4sbe$euf$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<me6l2k$una$1@dont-email.me>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Date: 16 Mar 2015 16:31:28 GMT
Lines: 120
NNTP-Posting-Host: host-79.173.20.102.tesatnet.pl
X-Trace: 1426523488 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2206 79.173.20.102:63251
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2557769
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik dddddddd f...@e...com ...
>>>>> Tak - dokładnie o to idzie.
>>>>> Limit taki sam dla wszystkich jest bzdurny z założenia.
>>>>> Za to jest jedynym, co nie przekracza zdolności umysłowych
>>>>> decydentów, dlatego tak chętnie go stosują.
>>>>
>>>> Co proponujesz?
>>>>
>>> na początek - weryfikację ograniczeń i dostosowanie ich do
>>> bezpiecznej prędkości, a nie stosowanie jako dupochron.
>>
>> Ok. Ale załózmy ze masz miejsce gdzie jest 90 i nagle masz tam kilka
>> wypadków bo ktos wypada z drogi.
>> To co robisz?
>
> ale wypadki dlaczego? takiego jak na filmiku w ogóle nie biorę pod
> uwagę, ew. sprawdzam jakość asfaltu i barier oddzielających pasy ;)
>
Zaraz, zaraz - jak bedzie bariera i samochody zamiast na drugi pas beda
wpadac na barierke to jest ok?
>
>>> Najlepiej zdjąć ograniczenie
>>> i zobaczyć z jaką prędkością ludzie tam jeżdżą. Oczywiście jak jest
>>> sucho i bardzo dobra przyczepność.
>>
>> Mówisz, ze obecnie się tego nie robi?
>
> cóż... przypuszczam że nie
>
Coz... ;-)
>
>>> Na niebezpiecznych zakrętach stawiać znak "prędkość sugerowana",
>>
>> Niepotrzebne komplikowanie - na niebezpiecznych zakretach policja nie
>> suszy, wiec spokojnie mozesz znak dokładnie tak traktować.
>
> może i tak, jakby znaki zniknęły to ludzie szybko nauczyliby się
> myśleć
>
Z ciekawosci - jezdzisz po zakretach z predkosciami znakowymi?
>>
>>> ograniczenia tam gdzie trzeba - przejście dla pieszych, skrzyżowanie
>>> bez widoczności itp.
>>
>> Nic nowego.
>> A ze sie nie zawsze udaje...
>
> nie widzę potrzeby ograniczenia na skrzyżowaniu w szczerym polu, tam
> dobrze widać kiedy można wyjechać. A teraz chyba większość skrzyżowań
> dróg poza zabudowanym ma ograniczenia
>
Ja tez nie widze takiej koniecznosci.
>>
>>> Do tego zniesienie limitu prędkości na autostradzie i karanie
>>> kierowców za jazdę lewym pasem i zmianę pasa bez sygnalizowania.
>>
>> Za jazde lewym karanie akurat sie zdarza.
>
> przyjmując, że kontrole prędkości zdarzają się rzadko, to karanie za
> jazdę lewym praktycznie nie występuj
>
A to jest inna inszosc.
Ale od zawsze twierdze, ze policja zajmuje sie nie tym co powinna.
Jedno z bardziej denerwujacych przewinien, zapewne powodujace sporo
wypadków ze wzgledu na zmeczenie kierowców - źle ustawione swiatła - nie
słysząłem zeby ktos dostał za to mandat czy nawet został skierowany na
bbadanie do stacji - a to niestety nagminne.
>> Karanie za brak kierunkowskazów? Powinienes słyszeć jak teraz głosno
>> ci klaszcze.
>
> niestety, na autostradzie to nagminne i wydaje mi się że nawet ludzie
> którzy w mieście używają kierunkowskazów jak wjadą na autostradę to o
> nich zapominają (nie wiem co im przyświeca - jak mieć wypadek to już
> porządny, a nie jakąś tam stłuczkę?)
>
Nie wiem, byc moze dlatego, ze na autostradzie zadko jade wiecej niz 130 na
godzine to problemu az tak nie zauwazam.
Włączy kierunkowskaz czy nie - przewaznie widze co chcą zrobic kierowcy
przede mna.
>> Moim zdaniem powinni robic takie akcje szkoleniowe - ustawic sie na
>> rondzie, wyłapywac tych co nie umieją upłynniac ruchu, brtac ich na
>> boczek i pokazywac.
>> Nie karac mandatem, po prostu zajac 45 minut (co juz samo w sobie
>> jest kara) i pokazywac jak płynnie jezdzic po rondach, jak
>> sygnalizować zjazd etc.
>>
> w pełni się zgadzam
> Jakby tyle znaków nie było to można by na kursach na pj poświęcić
> więcej czasu ważnym rzeczom. Może warto w wordach zainstalować jakieś
> symulatory jazdy? Na pewno dobrze by było żeby w ciągu kilku miesięcy
> od zdobycia PJ trzeba było przejść kurs na macie poślizgowej (wysłałem
> na taki żonę i chyba dopiero wtedy sobie uświadomiła co ją może czekać
> na drodze)
> Ja z mojego kursu na PJ zapamiętałem tyle, że przy wordzie to gdzieś
> tam zawrócić trzeba przy prawej krawędzi, gdzieś przy lewej (do dziś
> nie wiem jak mówią przepisy, robię to na czuja i wszyscy są
> zadowoleni), wrzuć choć na chwilę czwórkę (jedyny moment na egzaminie
> gdzie miałem taką możliwość to taki, że tuż po wrzuceniu czwórki
> zacząłem hamować, bo miałem skręt w lewo) - jak dla mnie zupełnie
> zbędne rzeczy na które poświęcano mnóstwo czasu. Jedyna sensowna rzecz
> to 'nie hamuj na zakręcie ani nie zmieniaj biegu' - ale powinno to
> wyglądać inaczej - jedziemy na matę poślizgową i instruktor mówi - a
> na tym zakręcie zahamuj awaryjnie...
> Ale za to na egzaminatora trafiłem w porządku - przecinałem drogę
> dwujezdniową, przede mną ruszyło auto, miało pusto więc ja za nim - a
> on zatrzymał się między jezdniami bo daleko na horyzoncie zobaczył
> auto. Dla mnie nie było już miejsca więc żeby nie blokować jezdni
> stanąłem obok niego. Egzaminator stwierdził że dobrze zrobiłem, choć
> to nieprzepisowe. Ale wtedy jeszcze kamer nie było ;)
>
Mysle, ze oni na tych egzaminach jednak oceniaja tez jakies ogólne
obchodzenie sie z samochodem (płynnosc ruszania, zmiany biegów etc)
Ja nie zdałem za pierwszym razem i pomimo tego ze powodem były np.
kierunkowskazy to wiem ze ogólnie nie zdałem własnie dlatego, ze słabo
obchodziłem sie z autem.
Potem pojezdziłem pare godzin ciotecznym maluchem po osiedlu, nabrałem
pewnosci i od razu zdałem bez problemu.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.15 17:32 Shrek
- 16.03.15 17:31 Budzik
- 16.03.15 17:37 Shrek
- 16.03.15 17:39 Shrek
- 16.03.15 17:52 Shrek
- 16.03.15 18:35 Jaroslaw Postawa
- 16.03.15 18:37 dddddddd
- 16.03.15 18:44 Jaroslaw Postawa
- 16.03.15 18:46 Cavallino
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 19:09 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=